Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:Wieske; ok, sponsoren. Die wel even enkele duizenden euro's over hebben? Sorry, maar eerst zien dan geloven. Waarom kunnen ze dan geen sponsoren vinden die ook de rechtszaak willen sponsoren? Dat vind ik vreemd.
.
Kaja schreef:Tja zo blijven we bezig hè?
Maar als je niet leest wat er staat, komen we ook niet verder en houd het in mijn ogen op.
Zolang jij alles op jezelf blijft betrekken, niet objectief leest wat er staat en reacties niet kan gaan zien vanuit another point of view dan draagt je tunnelvisie niets bij! Jammer!
Wieske_S schreef:[/quote]-Knip-
Kaja schreef:Tja zo blijven we bezig hè?
Maar als je niet leest wat er staat, komen we ook niet verder en houd het in mijn ogen op.
Zolang jij alles op jezelf blijft betrekken, niet objectief leest wat er staat en reacties niet kan gaan zien vanuit another point of view dan draagt je tunnelvisie niets bij! Jammer!
NathalietjeB schreef:ik denk dat de zittingen die plaats moeten vinden ook een hele hoop geld kosten. en dat mensen dat liever niet willen sponseren.
maar houd de orca coalitie de boel nog steeds op? want eerlijk is eerlijk morgan kan ook niet meer in dat badje blijven waar ze nu in zit dan zie ik dr liever bij de dolfijnen(of zou ze die opeten? of zien als een leuk speelobject ofzo?)
assie schreef:Kaja, ik vind Mindim juist erg netjes reageren. Ze is het alleen niet met jou eens. Mag toch? Zou jij asjeblieft ook iets rustiger willen reageren, dat komt de discussie wel ten goede.
_San87_ schreef:Jij bent de enige in deze discussie die niet goed leest en al helemaal niet met mooie duidelijke argumenten mee discussieert. Maybe start practising what you preach?
Mindim schreef:Kaja het gaat al pagina's prima met mijn posts hoor, jij bent de enige die er een probleem van maakt. Als jij dit topic wilt laten verzanden in een reltopic, zoals je wel vaker gebeurt, dan pas ik daar voor. Laat ik dan maar de volwassene wezen en er over ophouden, bij deze ga ik dan ook niet meer op jouw posts reageren. Fijne avond verder.
assie schreef:Van Morgan weet ik het niet. Maar Gudrun deed gewoon shows samen met de dolfijnen. Zij kwam ook uit het wild en heeft nooit een hapje dolfijn genomen. Ik ga er vanuit dat Morgan dus ook geen hapje dolfijn zou nemen. Maarre... misschien bedenkt ze zich
NathalietjeB schreef:Ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoelang dat getouwtrek om dat dier nog gaat duren. Want wie houd wie nu eigenlijk op? en hebben ze eigenlijk al een datum om morgan te gaan verhuizen?