Cesar Milan: 2 gezichten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:29

Ik vind hem super maar soms laten ze niet goed zien hoe je iets moet doen.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:41

Nessah schreef:
Het zijn geen standaard hondjes bij deze afleveringen. Het zijn stuk voor stuk honden met een groot probleem.

.

Ik denk dat veel mensen hier te makkelijk aan voorbij gaan. Die honden komen bij hem als er bijna geen hoop meer voor ze is.

Een van de mooiste afleveringen vond ik met die ex- explosievenhond die bang was geworden voor geluid. Prachtig om te zien dat Cesar een enorme genegenheid uitte naar die hond, die hond vertrouwde hem voor 100%.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:54

Vind ik ook super dat je dat duidelijk bij hem ziet!!
Een keer een aflevering met een doodsbange hond die hij mee had naar zijn centrum. Het beestje ging echt super goed voorruit, maar op een gegeven moment sprong ze over het geloof ik ruim 2 meter hoge hek en ging er vandoor...... Hij vond dat echt verschrikkelijk!!

MyWishMax

Re: Cesar Milan: 2 gezichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:56

Die hij 's avonds mee naar huis nam? Die bij de eigenaar ook al meerdere weg was gelopen en pas tevoorschijn kwam midden in de nacht steeds?

Die was idd heel erg sneu en heel goed opgelost uiteindelijk toch?

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:58

ja dat is toen heel erg goed gekomen.

beestje lag op het laatst zelfs stil bij baasje z'n muziekklasje... en die spéélden me toch vals!!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:59

Ja, nu weet ik het weer :j

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:59

Over een uurtje weer een nieuwe aflevering trouwens :)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:01

Nessah schreef:
Over een uurtje weer een nieuwe aflevering trouwens :)

Zit op mn werk -O-

Bokken lukt nog net maar CM kijken gaat wellicht nét iets te ver :')
Ik wacht wel weer tot vrijdagavond.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:03

_O- _O-

Ik ga wel kijken, zit toch ziek thuis.

Trouwens over die stroomband, ik vond die reactie van Daddy echt goed daarop.. Toen ze later op een andere locatie een slang lieten zien kroop hij gelijk weg.
Sowieso is die Daddy echt geweldig, net een gans hoe hij loopt <3

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:06

uhm Nessah... je weet toch wel al dat Daddy dood is?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:13

MEEN JE DAT???

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:18

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:21

Ik ben ook altijd erg onder de indruk van wat hij kan!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:22

En is het ook niet 'net' gebeurd......... |( 19 februari al!?
Hij is 16 geworden! Wat een leeftijd!!!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:35

Ahhhwwww nee, is hij echt dood? Ahww, wat sneu. Volgens mij was dat echt zijn maatje! Maar wel een hele mooie leeftijd. Van welke rapper was hij dan? Dat wist ik niet?

Welke ook zo leuk is, is die franse bulldog van hem :)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:41

Ik ben fan van die teckel,
hou over het algemeen niet van teckels maar deze vind ik geniaal...
<3

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:43

Weten jullie of je ergens alle honden van hem kan zien? Met misschien een korte uitleg? Ben wel benieuwd hoeveel honden hij zelf heeft.

Volgens mij heeft hij namelijk een gedeelte met kleine honden en een gedeelte met grote honden. Zijn eigen roedel is volgens mij echt super goed in balans zeg :)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:45

Over Daddy
Citaat:
Daddy
Many people don’t know that Daddy originally belonged to rapper Redman. When the pit bull was four months old, Redman didn’t feel he could care for it properly in his environment. He sought a trainer and, through a referral, found Cesar. Daddy has been with the Millan family ever since!

Daddy was Cesar’s first right-hand dog. Since Cesar raised him from four months of age, Daddy was used to being around dogs of all sizes. This exposure and his natural balanced energy made him a perfect candidate for rehabilitating other dogs, particularly those with dog-aggressive issues. Daddy doesn’t react unless he is given a command to react, and his calm-submissive energy is contagious.

One of Daddy’s remarkable traits is his extreme tolerance for smaller dogs. He allows them to do whatever they want to him. Italian greyhounds Lita and Rex like to climb on top of Daddy, often curling around his body to go to sleep. Daddy is also a keen observer of emotion. If a family member is having a rough day or feeling sad, Daddy immediately picks up on it. He’ll lay at your feet and wait for a belly rub or a pat on the back. After receiving affection, he shakes it off and walks away. He does the same with dogs who seem down!

Often, in the morning, Daddy will let you know he’s awake by bringing you a gift: a shoe, a T-Shirt, or a stuffed toy. He’ll walk around with the item in his mouth, waiting for someone to notice. Then he lets you take it out of his mouth and walks away with his tail wagging.

On hot days, Daddy likes to dig holes in the ground and enjoy the cool reprieve they provide. Even more than that, he loves mud! The last time it rained, Daddy had a blast, rolling around like there was no tomorrow. When he came back, wagging his tail in greeting, he was completely brown. There was even mud in his nose!

As Daddy ages, the Millans have had to pay close watch to his health and bring him on frequent veterinary check-ups. As Redman does not plan on returning to Los Angeles, he felt that arranging for Daddy’s return to him would be too complicated, due to the dog’s age. The rapper decided that the dog would be better off staying with Cesar and officially signed Daddy over to the Millan family!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:59

Ik vind de manier waarop Cesar met honden omgaat geweldig. Die filmpjes die in dit topic genoemd worden als schokkend en dergelijke heb ik een langere tijd geleden al eens gezien en daar heb ik toen naar zitten kijken vol respect. Het zijn allemaal honden waar iets mee is gebeurd, waarbij in de meeste gevallen de baasjes degene zijn die het gedrag hebben veroorzaakt, bewust of onbewust. Op geen enkele manier vind ik dat het ook maar iets met mishandeling te maken heeft. Het zijn honden waarbij een aai over de bol niet meer werkt. En ik ben sowieso van mening dat de meeste mensen niet correct met hun hond omgaan. Dan krijg je dit soort problemen...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:01

Nessah schreef:
Ahhhwwww nee, is hij echt dood? Ahww, wat sneu. Volgens mij was dat echt zijn maatje! Maar wel een hele mooie leeftijd. Van welke rapper was hij dan? Dat wist ik niet?

Welke ook zo leuk is, is die franse bulldog van hem :)

Dat is Sid, die heeft hij gekregen van iemand met de afspraak dat hij hem nooit zou opgeven :) . Mocht het ooit nodig zijn dat Sid bij hem weg moet, dan gaat hij naar degene van wie hij Sid gekregen heeft.

De aflevering met Luna (de hele bange pit bull mix die over het hek gesprongen was) is trouwens echt een van mijn favorieten, dat vind ik zo'n leuke hond <3 .

En Gavin (de ex explosieven hond die bang was geworden voor diverse geluiden) is idd ook een geweldige hond, volgens mij vond Cesar het wel moeilijk toen Gavin weer terug ging naar zijn baasje...

Teckel Molly is trouwens ook niet meer las ik laatst... ;(

Er is wel een pack gallery op Cesar's website, maar een echt goed overzicht van alle honden die deel uit maken of hebben gemaakt van zijn roedel heb ik helaas niet kunnen vinden...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:08

Weet ook niet of dat er wel echt is?! De pack wisselt nog wel eens! Dan gaat er weer een mee met een nieuwe geschikte eigenaar, en dan kom er weer een binnen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:15

Achh die herder van de aflevering nu is gaaf :oo

En weer heel duidelijk geval van mensen die een hond nemen die eigk te hoog gegrepen is...

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:17

ohohoh

kan niet wachten tot vrijdag! ga er tenminste vanuit dat het dan dezelfde afleveringen zijn

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:22

Kentaro schreef:
Vind ik ook super dat je dat duidelijk bij hem ziet!!
Een keer een aflevering met een doodsbange hond die hij mee had naar zijn centrum. Het beestje ging echt super goed voorruit, maar op een gegeven moment sprong ze over het geloof ik ruim 2 meter hoge hek en ging er vandoor...... Hij vond dat echt verschrikkelijk!!

jaaa en juist dat maakt hem zoo echt en ontzettend betrouwbaar. Hij deed niet
alsof hij het verschrikkelijk vond, nee hij was er écht stuk van. En dat laat zien
dat hij zowel voor mensen als honden het állerbeste wilt..

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:30

Gavin ja, zo heette hij!