Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ezzzyy schreef:Beste mensen,
Mijn ouders, broer en ik zijn opzoek naar een vriendinnetje voor mijn hond.
Mijn hond heeft atrose in zijn heup. Dit lijkt er niet zo veel mee te maken te hebben,
maar wij hebben een tijdje een logéehond gehad en mijn hond werd er veel vrolijker door.
Daarom zijn we nu dus opzoek naar een leuk teefje die mijn hond overdag gezeldschap kan houden.
We zoeken natuurlijk ook een tweede hond omdat we dat leuk vinden.![]()
Wat voor een hond wij zoeken:
- Het allerliefst een teefje (dit omdat wij een gecastreerde reu hebben en de meesten reuen altijd op zijn achterkant springen, omdat hij lekker ruikt volgens die honden en dit doet hem pijn. Ook zijn de meeste teefjes kleiner dan reuen).
- Zij moet het liefst kleiner zijn dan 50 centimeter (ze moet kleiner dan onze hond zijn).
- Zij moet het liefst 6 uur alleen kunnen zitten (dit in verband met school en werk).
- Zij moet het liefst rustig en lief zijn, maar toch speels.
Als jij nou de perfecte hond voor ons hebt stuur dan alsjeblieft een pb.
Met vriendelijke groet,
Vader, moeder, broer, Esther en de hond
Ezzzyy schreef:Beste mensen,
Mijn ouders, broer en ik zijn opzoek naar een vriendinnetje voor mijn hond.
Mijn hond heeft atrose in zijn heup. Dit lijkt er niet zo veel mee te maken te hebben,
maar wij hebben een tijdje een logéehond gehad en mijn hond werd er veel vrolijker door.
Daarom zijn we nu dus opzoek naar een leuk teefje die mijn hond overdag gezeldschap kan houden.
We zoeken natuurlijk ook een tweede hond omdat we dat leuk vinden.![]()
Wat voor een hond wij zoeken:
- Het allerliefst een teefje (dit omdat wij een gecastreerde reu hebben en de meesten reuen altijd op zijn achterkant springen, omdat hij lekker ruikt volgens die honden en dit doet hem pijn. Ook zijn de meeste teefjes kleiner dan reuen).
- Zij moet het liefst kleiner zijn dan 50 centimeter (ze moet kleiner dan onze hond zijn).
- Zij moet het liefst 6 uur alleen kunnen zitten (dit in verband met school en werk).
- Zij moet het liefst rustig en lief zijn, maar toch speels.
Als jij nou de perfecte hond voor ons hebt stuur dan alsjeblieft een pb.
Met vriendelijke groet,
Vader, moeder, broer, Esther en de hond
Ezzzyy schreef:Het maakt ons niet zo veel uit wat voor een hond. Mijn hond kan bijna met elke hond opschieten.
Jade schreef:als ik heel eerlijk ben vind ik mama erg slecht in haar vacht zitten en ook erg klein voor een drent en zou ik zeker nagaan of de ouders getest zijn op HD en anders het pupje laten zitten
corinepgek schreef:dit lijstje heb ik samengesteld uit alle tips die ik van iedereen gehad en dan alleen de gene die ik mooi vind, degene die bij mijn interieur passen. Voel nu het meeste voor de bouvier en de weimaraner...
guanacotje schreef:Ik vind op een site dat ze 60-75cm groot zijn. Dit is nu wel écht de maximum, maar voor mij is dat althans geen probleem