Het is weer grote-spinnentijd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissRoxyy

Re: Het is weer grote-spinnentijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:09

blehhhhh :=

mercurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:11

ohja,van die flinke beestjes ben ik al genoeg tegen gekomen binnen en buiten het huis

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:15

Ja hoor het was weer zo ver!
Net liep er voor de TV kast een vieze dikke huisspin. JUK
Moeders gooide er een donald duck op en ging er op stampen _O-

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:17

_Denise_ schreef:
Jaaaaa, die hele grote vieze zitten hier ook weer!

Zo eentje als deze, deze heb ik vorig jaar gefotografeerd: http://img135.imageshack.us/img135/1296 ... bigsp6.jpg

KIJK UIT ENGE FOTO

A ha! zo zien ze er dus van dichtbij uit :? gatsie ik vind ze eng!!
Ik heb ze gelukkig nog niet binnen gehad! maar ik ben dan weer blij dat ik echt jagers van dieren in huis heb ! zowel de hond als katten racen achter alles aan wat vliegt en rent! en vreten het op als ze het hebben!

Buiten heb ik ze al wel gezien met de hond lopen savonds! dan lopen ze hier over de stoepen heen!
Vorig jaar liep ik savonds nog wel is op bloten voeten! maar nu ik ze gezien heb doe ik dat maar niet weer!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:03

iehll Topic een beetje door gekeken!
maar krijgt sterk het gevoel dat ze strax mijn huis komen binnen dringen!
Het is nu 8 uur maar als ik nog langer ga kijken krijg ik ook nachtmerrie`s

ooit 2 keer achterelkaar een super echte droom gehad!! dat ik echt wakker wert dat er een dikke huis spin aan een draatje van het plafont naar beneden kwam op me gezicht :? :r Brrr krijg al weer rillingen!!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:38

Ben een foto aan het uploaden van een mexicaanse roodknie vogelspin. Heeft een vriend van me gemaakt in Amerika

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:39

KOmt ie

Afbeelding

Slaap lekkerrrr

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:41

Ik zat laatst lekker op de bank met blote voeten op de grond.. Mijn moeder zag in haar ooghoeken iets heel snel rennen.
Echt een ongelovelijke grote spin scheurde daar naar mij toe (net op tijd de benen op tafel gekregen) maar helaas was spin verdwenen.
Hij had gelukkig een horloge om ; de volgende dag om hetzelfde tijdstip kwam hij weer.
Mijn moeder heeft hem geroosterd met een elektrische vliegenmepper.. brrrr

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:03

mmm. sandemann:: mooi spinnetje....

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:39

Ik stond laatst onder de douche. Was klaar, buk om een handdoek te pakken, kom omhoog, en wat zie ik tussen mijn voeten lopen....

Zo'n dikke zwarte SPIN!!! WHAAAAA heb het hele huis bij elkaar geschreeuwd en m'n vader heeft hem weggehaald :+
Die langpoten enzo zitten heel veel op mijn kamer, maar die zijn nuttig en niet eng :j :+ Die grote daarentegen kan ik echt niet hebben :=

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:04

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:11

Pluizebolpum schreef:
Sandeman schreef:

Kijk, zoiets past tenminste wél bij mijn grandfoulards, qua kleur dan...
(wat een schatje trouwens, die pootjes :+: )

Hhaha ja zo is hij nog best leuk :D

Ooit wil ik een keer zo'n spin (een niet giftige... Is dat trouwens wel mogelijk? :D ) op mijn hond houden. En dan maar hopen dat ik hem niet per ongeluk heel hard weggooi :+

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:21

Tja, wat ik nou laatst meemaakte :D

Zat ik gezellig in zo'n donker hoekje een beetje van mijn maaltijd te genieten :Y), krijg ik ineens een bak water over me heen, niet te geloven, leek de niagara waterval wel. :?
Ik zo, ga maar eens kijken wat er aan de hand is, dus ik kom mijn hoekje uit, hoor ik ineens een geloei, ik verschoot er helemaal van := , struikelde bijna over mijn acht poten. |(
Staat er zo'n tweebenig wezen, die zich helemaal nat heeft laten regenen ;) , van het ene been op het andere been te springen, nou ben ik een beschaafd iemand :oo :oo , dus ik schuif voorzichtig weg in de richting van de uitgang en ik denk nog van "kijk uit hoor", dadelijk sta je bovenop me, een ongelukje zit in een klein hoekje, wordt ik in ene opgepakt.
Ik zeg bij mezelf, wegwezen hier linke soep, maar loop knalhard tegen een of andere onzichtbare muur op, kan nergens heen. Vervolgens wordt ik met eenen enorme zwieper de koude donkere tuin in gekieperd. Kijk ik heb dan wel acht poten, maar het is toch weer een hele toer om de weg naar huis terug te vinden, door dat kouwe natte gras en dan al dat ongedierte :n dat rondloopt, laatst werd een maat van me door een kat gepakt, die krengen gaan eerst ff een tijdje met je dollen voordat je wordt opgevreten, was echt een akelige gezicht ;( , ik kon gelukkig nog net op tijd tussen een paar bakstenen wegkruipen := .Maar goed ik heb weer een ander plekje gevonden :P , gezellig donker en onder me staat een groot soort veld, waar die twee benige wezen 's nachts op gaan liggen, ze doen dan hun ogen dicht, kijk dan heb ik mooi de gelegenheid om eens lekker rond te struinen. :wave: :wave:
Laatst bijgewerkt door Paul11 op 23-09-09 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:22

Op je hond :+ ?

Ik heb er echt een fobie voor. Echt heel erg.

Wij zijn nu aan het badkamer enzo bouwen, en dan moet mijn vader onder de vloer. En elke, ja élke keer zit er dan een paar uur later zo'n eng dik ding. De eerste keer toen liep ik naar de wc, zag iets schuin boven mij en ik ben heeeeeeeeel hard de andere kant op gerend. Vlak daarna gingen we eten, en ik had de laptop naast mijn bord staan (handig als er niemand naast je zit :P ). Toen moest ik even iets in de kamer doen, kwam ik terug, ik zie dat dat screensaver op de laptop staat dus wil hem even eraf doen, ik wil mijn hand op dat tochpad leggen... lag hij daar op, had mijn vader gedaan (wel dood hoor). Ik ben helemaal hysterisch weggerend, helemaal in paniek. Nu doet mijn vader dat ook niet meer :Y)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:26

Kunnen jullie aub die foto's in links plaatsen, voor de fobie-ers onder ons... :o
Ik ben afgelopen 2uur niet in mn kamer geweest vanwege een spin, uiteindeijk de moed verzameld en een grote bus haarlak en spuiten, ik ga gewoon flippen, raak in paniek..en kan er niks aan doen.. -O-

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:49

Citaat:
Ik ben afgelopen 2uur niet in mn kamer geweest

Ik ook niet, maar dat is vanwege bokt, is ook een soort fobie, alleen helpt daar geen haarlak tegen :D :D :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:51

:')

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:56

Oke en waarom kijk ik nou in dit topic vlak voordat ik ga slapen :') nu ga ik gegarandeerd dromen over spinnen :=

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:57

Ik zit nu aan mn bureau, durf mn bed niet meer in, ik zat rechtop, voel ineens wat over mn been, dus dacht, vlieg, doe lamp aan, spin, hoge krijs, bed uitgesprongen dekens omgeslagen en mn hart klopt nu nog... -O-
Haarlak gepakt... gespoten, nu natte vlek in mn dekbek, met dode zwarte spin erop, en durf nu mn bed niet meer in -O-
Laat ik nou net vanmiddag mn bank uit mn kamer laten halen... ik ga nu écht mn nest niet in....

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:59

Ieeel :=

Had ik laatst ook op mn bed, mn dekbed is wit en ik kwam mn kamer op en ging half zitten half liggen. Zie was donkers liggen, dus denk, wat een raar takje (komt nog weleens wat binnen waaien door het raam) was het een grote spin := := :=

Had m bijna aangeraakt :=

Gelukkig was vriendlief er en heeft die m voor me opgeruimd :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 00:01

Ja iedereen slaapt... en mn ouders worden echt niet blij als ik ze wek voor een spin... -O-
Gelukkig schreeuwde ik niet te hard, normaal gesproken stond ik nu beneden ergens.. maar heb niet veel keus, zit op mn keiharde houten bureaustoeltje met mn laptop op bureau, jippiejajee...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 00:02

Als ik nu zo'n grote tegen kom ga ik toch echt mn moeder wakker maken of verkassen naar de banken beneden, die slapen ook lekker :+

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 00:05

ja heb dr zelf al 6 gehad 2 bruine (waarvan 1 onder de kast gekropen is en we er niet meer aan komen!!!!!! en de kast komt uit bij een van de pc's waar je dan lekker zit met je voetjes :S) en de rest waren hele dikke zwarte IEUW

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 00:09

Ja maar hij is zo'n 3cm ofzo... ik denk dat mn ma niet echt blij word als ik ineens op bank beneden lig, dan word ze boos, moet me niet zo aanstellen zegt ze dan -O-

de deken ligt op de grond, ik ga maar een dik vest pakken en een lange trainingsbroek en slaap wel zonder deken :=

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 00:10

En nu op élk kriebeltje, beweginkje etc schiet ik weer een meter de lucht in... dit word een kort nachtje ben ik bang :+