Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Denise_ schreef:Jaaaaa, die hele grote vieze zitten hier ook weer!
Zo eentje als deze, deze heb ik vorig jaar gefotografeerd: http://img135.imageshack.us/img135/1296 ... bigsp6.jpg
KIJK UIT ENGE FOTO
gatsie ik vind ze eng!!
Brrr krijg al weer rillingen!! 
Die grote daarentegen kan ik echt niet hebben
Pluizebolpum schreef:Sandeman schreef:
Kijk, zoiets past tenminste wél bij mijn grandfoulards, qua kleur dan...
(wat een schatje trouwens, die pootjes)

) op mijn hond houden. En dan maar hopen dat ik hem niet per ongeluk heel hard weggooi

, krijg ik ineens een bak water over me heen, niet te geloven, leek de niagara waterval wel.
, struikelde bijna over mijn acht poten.
, van het ene been op het andere been te springen, nou ben ik een beschaafd iemand
, dus ik schuif voorzichtig weg in de richting van de uitgang en ik denk nog van "kijk uit hoor", dadelijk sta je bovenop me, een ongelukje zit in een klein hoekje, wordt ik in ene opgepakt.
dat rondloopt, laatst werd een maat van me door een kat gepakt, die krengen gaan eerst ff een tijdje met je dollen voordat je wordt opgevreten, was echt een akelige gezicht
, ik kon gelukkig nog net op tijd tussen een paar bakstenen wegkruipen
.Maar goed ik heb weer een ander plekje gevonden
, gezellig donker en onder me staat een groot soort veld, waar die twee benige wezen 's nachts op gaan liggen, ze doen dan hun ogen dicht, kijk dan heb ik mooi de gelegenheid om eens lekker rond te struinen.
?
). Toen moest ik even iets in de kamer doen, kwam ik terug, ik zie dat dat screensaver op de laptop staat dus wil hem even eraf doen, ik wil mijn hand op dat tochpad leggen... lag hij daar op, had mijn vader gedaan (wel dood hoor). Ik ben helemaal hysterisch weggerend, helemaal in paniek. Nu doet mijn vader dat ook niet meer

nu ga ik gegarandeerd dromen over spinnen