ThePast03 schreef:Yinnar schreef:@ breezy302
Of de DB veel geld heeft durf ik niet over te oordelen. Ik heb hun bankrekening nummer niet gezien. Wel de jaarnota van DB in mijn regio en die stond altijd in de min. Verder waren er in mijn regio maar een heel klein aantal betaalde krachten. Als het er 4 waren is het veel. De rest waren allemaal vrijwilligers waaronder ik.
Jouw stelling over DA is heel nobel gedacht. Helaas is dat niet haalbaar in deze tijd. Het zou fantastisch zijn als een DA een dag gratis asieldieren zou behandelen. Maar als ze dit zouden doen dan kunnen ze binnen een mum van tijd hun praktijk wel sluiten. Je vergeet dat ook een pand betaald moet worden. De medicatie de inboedel de instrumenten. Dus zwerfdieren gratis behandelen is echt niet mogelijk. Wel als het er een paar zijn maar helaas hebben we het niet over een paar.
Je moet ook niet naar de regio's kijken maar naar het hoofdkantoor. Dan snap je wat we bedoelen. En dat hoofdkantoor zou de regio's en de opvangen meer moeten steunen in plaats van het geld oppotten.
De dierenarts bij het asiel bij ons in de buurt geeft echt fikse kortingen aan het asiel hoor. Ook als je daar een dier uit het asiel haalt krijg je korting bij die dierenarts die ook een paar keer per week spreekuur heeft op dat asiel.
Maar dan hebben we het ook over een asiel natuurlijk.
Jij had het over de regiokantoren dus legde ik uit dat deze praktisch geen cent te makken hebben. Hoeveel Den Haag geeft durf ik nog steeds geen uitspraak over te doen. Ik weet hun saldo niet evenmin dat ik weet waar ze hun geld aan uitgeven.
En wat betreft de DA. In jouw regio is da zo maar in andere is dat niet zo! Daar kunnen we lang en kort over l*llen dan gaan we onszelf weer voor de zoveelste keer herhalen.