Nou, ik ben heel wat gewend, maar van de laatste foto's moest ik ook even huilen hoor. Het is toch ontzettend oneerlijk dat zo'n lief klein beestje er maar zo kort mag zijn...
oh god lieve mooie Kimmie... Als 't nou HD zou zijn, dat 'verwacht' je bij zo'n diertje, maar nierfalen... Veel sterkte Femke. Eerst je lieve oudje en nou dit kleine puppie, wat een hel.
Het doet zo verschrikkelijk veel pijn om een dier te moeten verliezen, daar kunnen helaas veel mensen over mee praten.
Hoe gaat het vandaag met haar?
Breghje
Geplaatst: 19-05-09 08:24
kimmie261 schreef:
vergeef me mijn vieze paardentrui.....maar we hebben heerlijk getut vanavond...
Oggos meis... deze foto, jou radeloosheid,machteloosheid, hulpeloosheid aan de ene kant, en je liefde die je ondanks alles in dat krumpie op je schoot wil pérsen om haar zo in leven te houden komt dwars door mijn scherm heen...
Ik had zo gehoopt op iets positiefs nieuws... helaas. De foto's van een geweldig mooi en speels puppekindje die zo vreselijk ziek is, raken mij enorm..
Heel veel sterkte en geniet en knuffel erop los de laatste paar dagen samen met haar. Je bent een top baasje, die mega gek is van haar Kimmie.
Toen ik het gedichtje op de vorige pagina las en die mooie foto's van jou en je prachtige hondje zag schoot ik toch ook even vol!
Als ze zo goed blijft wordt ze morgen weer gespoeld toch? Want ookal waren haar waardes nog veel te hoog.. door het spoelen gingen ze wel omlaag toch?
HummerTime
Geplaatst: 19-05-09 08:59
Ik weet niet wat ik moet zeggen............... Die foto's............ Heb de tranen in mijn ogen staan (zit op mijn werk nu heel dapper alles weg te slikken)
Geniet van dit kleine dappere wezentje zo lang het kan! Zo klein nog en zo groot haar impact op iedereen.........
avaluna
Geplaatst: 19-05-09 09:25
Die foto's, ik zie leeg, machteloosheid, ongeloof, maar ook heel veel liefde, heel veel warmte en iemand die dit helemaal in zich opzuigt... . Ik wist dat ik wist wat ik kon zeggen, maar hier zijn waarschijnlijk geen woorden voor, de beelden spreken voor zich...
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-09 09:27
dank jullie allemaal voor zo veel lieve berichtjes,zit hier met een lach en een traan alles te lezen...
het is zo moeilijk...
kleine kimmie,was vannacht pas om 1 uur van plan om te gaan slapen,ze was druk,speels,en zoals gewoon eigenlijk..
uiteindelijk heb ik haar naast me genomen,op haar rug gelegd,ze heeft een watje wat van haar infuusje uitsteekt onder de pleister vandaan,vastgepakt met haar bekkie en is zo in slaap gevallen...
tot 4uur,toen ik voelde waar ze lag,werd mevr wakker,en ik dus ook...
spelen,kluifje zoeken en kauwen...honden attacken...
tot 7 uur heb ik mooi 3 uurtjes kimmietime gepikt...die nemen ze me niet meer af,heb ik maar bedacht...daarna zijn we nog 2 uurtjes in slaap gevallen,en nu..
ze loopt rond alsof er niets aan de hand is,als je niet zou weten dat ze ziek is,zou je het niet zien.
het is verder afwachten,zowiezo wil mijn da nog spoelen,hoeveel keer,ik weet het niet,wat ze heeft weten zelfs professoren niet....
dus we nemen de tijd zoals het gaat...en genieten maar met volle teugen van kleine frummel....
avaluna
Geplaatst: 19-05-09 09:30
Geniet maar lekker van haar, ze schenkt je heel wat kostbare momenten!
Oh Femke... niet Kimmie, niet jou lieve kleine mooie Kimmie. Het is echt onvoorstelbaar, ze ziet er zo goed uit op de foto's. Hoe kan zoiets nou zo ziek zijn? Heel, heel veel sterkte
ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. dit is echt onbegrijpelijk. Profiteer nog met volle teugen van haar
ESSIE70
Geplaatst: 19-05-09 09:53
Ongelofelijk,wat een onzekere tijd.Wat lijkt me dat moeilijk dat je niet weet hoe lang je nog samen met je "baby" Kimmie heb. En dat ze nog zo goed is met zulke waardes,echt ongelofelijk. Sterkte met het steeds een beetje afscheid nemen
echt dat maakt het ook zo moeilijk en oneerlijk kimmie wil nog spellen en alles meis heeel veel sterkte
tanjazaffira
Geplaatst: 19-05-09 10:34
De rillingen over mijn lijf en kippenvel op mn armen Hoezo is alles oneerlijk verdeeld.................. Geniet van je lieve meisje, spaar de mooie momenten, knuffel je suf en huil maar lekker.....
Heel veel sterkte.... verder heb ik geen woorden meer.
Lotje02
Geplaatst: 19-05-09 10:50
Die foto van jou met Kimmie in inderdaad hartverscheurend. Vanmorgen was het eerste wat ik deed de computer aanzetten om te zien hoe het ging met jullie, en nu zit ik met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen......
Verschrikkelijk... Zo oneerlijk, z'on klein pupje... Zit met tranen in mn ogen te lezen.
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar misschien moeten haar nestgenootjes ook op de hoogte worden gesteld? Aangezien het aangeboren blijkt te zijn.
Ach arm ding. Ik moet er zelf al helemaal van janken, ik wil me niet voorstellen hoe het voor jou is. Heel veel sterkte met haar en geniet van de tijd die je met haar hebt! Ik ga duimen voor een wonder dat het nog goedkomt!
Jeetje, wat voel ik met je mee. Die laatste foto's stralen zoveel verdriet uit, ik heb echt de tranen in mijn ogen staan nu. Het is niet eerlijk, het loopt zo lief rond te dansen op die foto's, dat zo'n kleintje toch nog zo ziek kan zijn. Geniet van die laatste tijd met haar...
marlies85
Geplaatst: 19-05-09 11:31
Ik heb het hele topic stilletjes meegelezen.
Maar die foto's en dan de wetenschap hoe ziek ze is, dat is gewoon hartverscheurend Geniet van alle tijd die jullie nog samen hebben!