KiWiKo schreef:moet je je bedenken dat de rechter, een schaap half doodgebeten heeft, 3 anderen goed toegetakeld........ twee zwanen vermoord heeft........... een maand of 6 geleden gevochten heeft met een vreemde hond (600 euro schade) als pup van 3 maanden terug gebracht is naar het nest omdat hij vals zou zijn...........
met mij een keer ruzie heeft gemaakt, en dat heeft moeten bekopen met het sneuvelen van een barkruk.......
en het is echt, echt zo een fijne hond............. een betere hond kan je, je niet bedenken
Dier is zo verstandig, zo wijs............maar reageert heel instinctief........ en dat zijn de fijnste honden, als je het instinct ook begrijpt
Geloof je meteen, vorig jaar hadden wij Beer hier, een herder uit Griekenland en geen katje om zonder handschoentjes aan te pakken, net voor Beer af zou reizen heeft hij een hondje aangevallen, likie, likie was stokdoof dus heeft gewoon het gegrom niet gehoord denk ik, aah wel, Beer moest ingelapen worden, wij hebben keihard gknokt en Beer hier naartoe gehaald, likie is gelukkig weer oke geworden en geadopteerd door een fijn echtpaar.
Beer heeft nog wel op zijn nieuwe adoptieadres de 2 huiskippen doodgebeten, eigenaar begreep het gelukkig, zijn ook erg irritant die kippen (volgens Beer) maar hij heeft nu supr tehuis, kwam via Roemenie naar Griekenland naar Nederland en dat alles op 9 maanden leeftijd, Beer is nu gelukkig, ik begrijp dt echt wel, honden hebben een instinct en ik bedoel ook echt allen maar grommen tegen kinderen, dat keur ik niet goed en die van mij en alle honden daarvoor wisten dat en het zijn er heel wat, pfff doe alzo lang opvang.
Honden die het wel doen hebben daar vaak een zer goede reden voor makkelijk zat alleen zorg dat deze honden niet alleen bij kids komen, kinderen zijn me erg dierbaar, en horen beschermd te worden .