Bijnaam voor hier is trouwens ook de scharrel-chickies
Zijn de wangen van Jade nog lichter dan die van Kuzco? Ik weet echt nog niet goed wanneer het een bleekmasker is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bijnaam voor hier is trouwens ook de scharrel-chickies

(Dat gaat een mini-Jade worden
).

Lente schreef:Een van mijn katten jat de mussen van de schutting dus ik neem het risico liever niet
kans is wel echt klein dat dat ooit gebeurd
blyth schreef:Wij hebben er 3 rond lopen waar onder 2 echte jagers, maar ze weten inmiddels wel dat ze van deze vogels af moeten blijven haha
Flint is de eerste avond goed door gekomen, wel een aantal keer paniek gehad omdat flint tegen mijn popje aan wilde gaan zitten, maar mijn popje dit niet zo goed plan
Verder gaat het echt super met hem, hij eet ook en speelt al alsof hij hier al maanden zit!
dieren zijn zo aandoenlijk

dus ok jullie krijgen je eigen blok. Groot was de verrassing dat er mooi dat binnen een week er eieren in lagen.
ok en er zijn 5 mooie jongen geboren waarvan er helaas een is overleden na twee weken. De ouders en de overige vier zijn eenmaal groot gegroeid naar hun definitieve eigenaren gegaan. 1 groen jong, twee geel oranje en een heel mooie pasteltint tussen groen en geel in.
tsja tot zover de officiele sexing.
die dieren hebben geen enkele remming daarin.
Maar valkparkieten zijn idd redelijk makkelijk te kweken (maar ik vind wel dat je het met een optimale voorbereiding moet doen en niet halfbakken erin moet stappen, maar dat geldt voor alle dieren natuurlijk).

Het wordt goed gevoerd met drie ouders