Komt ie er achter dat ik mij omgedraaid had en een foto maakte, met zijn grote oogjes.

Ze vinden beiden het heel lekker om op van die boodschappen tassen te liggen.
En daar ligt hij nu ook boven op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Veel plezier!
gelukkig heb ik een vriendin die hem dan rijdt, want er kan niet zo maar iemand op. Mijn vorige kon je iedereen op zetten... Cor heeft meer een gebruiksaanwijzing 

marleen_88 schreef:Stom he Purny, je dieren achterlaten.
Een bekende van mij is ruim 4 weken op reis, de poezen blijven al die tijd alleen thuis. Er is een extra grote voerautomaat en drinkbank neergezet. En zo'n 3x per week komt er iemand kijken bij ze. Ik vind het persoonlijk niet normaal.
Bellatrix schreef:marleen_88 schreef:Stom he Purny, je dieren achterlaten.
Een bekende van mij is ruim 4 weken op reis, de poezen blijven al die tijd alleen thuis. Er is een extra grote voerautomaat en drinkbank neergezet. En zo'n 3x per week komt er iemand kijken bij ze. Ik vind het persoonlijk niet normaal.
3x per week vind ik toch weinig...zeker op 4 maanden vakantie. Ik neem aan dat die persoon dan wel water/voer/kattenbak doet?
marleen_88 schreef:Stom he Purny, je dieren achterlaten.