Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essiesilly schreef:Kuggur schreef:
Ik vind labradors helemaal niet "sociaal".
Ik ook nietvind ze zwaar opdringerig en irritant blij (de meesten dan he)
Stoof schreef:anneliesdj, Misschien zijn dat dan toevallig degene die ik gekend heb. Ik ken er ook twee en dat zijn echt hele sociale, vriendelijke honden. Het kan dus zeker wel, maar die leken me eerder uitzondering dan regel.
anneliesdj schreef:Stoof schreef:anneliesdj, Misschien zijn dat dan toevallig degene die ik gekend heb. Ik ken er ook twee en dat zijn echt hele sociale, vriendelijke honden. Het kan dus zeker wel, maar die leken me eerder uitzondering dan regel.
Nee dat denk ik niet, mits je genoemde dingen in acht neemt, ik heb er meer gekend dan 2.
Nikass schreef:Dat is het voor mij ook niet persé, maar om te zeggen dat Mechelaars bij uitstek sociale honden zijn en makkelijk op te voeden, terwijl iemand al.zijn twijfels erbij heeft, vind ik een heel slecht advies.
anneliesdj schreef:Nikass schreef:Dat is het voor mij ook niet persé, maar om te zeggen dat Mechelaars bij uitstek sociale honden zijn en makkelijk op te voeden, terwijl iemand al.zijn twijfels erbij heeft, vind ik een heel slecht advies.
Als dat jouw conclusie is uit mijn tekst moet je toch écht eens beter leren lezen