Djinti, Yeti en hun knappe baby
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kom nu al mannen tekort... Dan moet ik er straks nog meer bij zoeken en dat schiet niet op..
Ik heb er verder geen haast mee, dus ik wacht rustig af tot de juiste persoon zich voor haar meld.

Heb de advertentie ook al eerder geplaatst, toch weer weggehaald maar pfff, als ik heel eerlijk ben heb ik gewoon teveel poppen. Het is altijd mijn bedoeling geweest haar te houden, maar dat zou betekenen dat ik 2 mannen tekort kom en op deze manier moet ik straks een derde voliere erbij plaatsen. Dat kan gewoon echt niet.
De beste keus was Aura en Hermes geweest, maar die hebben twee rondes gedaan en Aura heeft nogal wat energie verbruikt, waardoor ze nu voor zichzelf moet zorgen de aankomende tijd. Hera en Amor/Pyriet en Phoenix had ook gekund, maar ik heb de blokken al uit de kleine voliere verwijderd en nu opeens een blok terughangen geeft teveel stress en onderlinge ruzies omdat ze dan allemaal in dat ene blok willen.
Die zullen zich de aankomende dagen ook nog wel flink laten horen. Gelukkig is het nu rotweer en zitten er weinig mensen buiten 
Begon me ook wel een beetje zorgen te maken om Aura. Die zorgt zo goed voor haar babies dat ze zichzelf nog weleens vergeet. En ze moet de twee bonte babies ook nog een week of 2 blijven voeren.
Ik ben toch thuis!
Arm ding...