Heerlijk stel zo samen ook zeg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en toen keek ik naast me en zag bobby liggen en toen dacht ik van ohhh nee dat hoeft niet meer hij is er weer
en toen ben ik weer in coma geraakt
.

).
Maarja gelukkig is ie weer terug
Rachaell schreef:JEEEEJ GELUKKIG CYNTHIA!
we zijn echt zo blij dat hij na een maand weer thuis is ik had het zelf niet durven dromen! was er toen ook helemaal doorheen!
en een mooie foto van Bobby in een lijstje die wilde hij graag als aandenken, wat een ontzettend lieve mensen zeg het zijn wat oudere mensen met ook een prachtige karzhauser kat van ruim 30 kilo
wat een geweldig groot en dik beessie was dat hij is 13 jaar en ook zn kroelbeer
de mensen leven echt met ons mee en komen vande week eens bobby bekijken en gezellig een bakkie halen
de vrouw van die man lijkt erg veel op mn 2 jaar geleden overleden oma, echt schatten waar ik Bobby weer aan te danken heb, ik zal die mensen altijd koesteren 
hij vondt het niet eens erg, hij ruikt nu heerlijk naar zwitsel baby shampoo
we gaan nu heerlijk genieten en wijkt hij geen moment van mn zijde het is de echte oude BOBBY weer
Apple schreef:Oef, na bijna een maand toch terug gevonden![]()
Wat een mooi resultaat
Apple schreef:Kan me best voorstellen dat je na 1 maand zo langzaam maar zeker de hoop begint te verliezen. En dan 22 km verderop terug vinden![]()
Hij is in elk geval niet van de honger omgekomen
maar ja maakt nu niets meer uit hij is TERUg en dat is het belangrijkste, ik kan nog steeds niet geloven en kan nu uren naar hem kijken

Blinnii schreef:Meid, ik heb er bijna geen woorden voor, maar ik ben KEIBLIJ voor je dat Bobby eindelijk weer thuis is!
Ik heb vanaf het eerste moment meegeleefd, ik vond het zo erg. Nu ben ik des te blijer dat hij zijn huisje weer gevonden heeft!
Ga je nu wel om jezelf denken? Je bent een hoop afgevallen en je hebt een reuze slaaptekort.
Ga eens extra slapen overdag en let goed op jezelf, dat heb je verdient!
Een hele dikke knuffel voor Robby & Bobby en natuurlijk voor jou en je gezin.
ja slaap tekort heb ik zeker maar ik slaap nu smiddags even , maar als je eenmaal dat ritme gewent ben is het moeilijk om daar weer uit te komen
en dat afvallen kon geen kwaad ik kon wel wat kilootjes kwijt
ik weet dat jij ook een van de eerste was die erg met ons meeleefde en daar wil ik je heel erg voor bedanken
ik ga nu ook aan me zelf denken en ga straks weer heerlijk slapen met mn 4 kanjers (mn dochtertje, mn mannetje, en mn twee andere kereltjes
) voor iedreen strakjes weltrusten