Pallatin schreef:Op zich is het heel normaal als je vogel nu in de rui is, de mijne is nu ook in de rui.
Eet je vogel wel goed?? waarom was hij in de kliniek? regelmatig wegen is een goede manier om de gezondheid in de gaten te houden..
oke dus koko is niet de enigste die in de rui is.
Ze (of hij) had last van overgewicht, eerlijk gezegd heb ik nog nooit iets met vogels gehad dus ook geen verstand van.
Toen ik mijn man leerde kennen had hij koko al en at ze zon beetje alles wat er in het bakje gegooid werd.
Als je eet is het meteen KOKO LEKKER, dus hup stukje kaas, patatje, snoepje enz.
Oke foute boel dus weet ik nu, met als gevolg dat ze door overgewicht 3keer zo zwaar als toegestaan, ademhalingsmoeilijkheden kreeg.
Oke iedereen mag nu en terecht boos op me worden.
In de kliniek is ze drastisch afgeslankt, heb onwijs op me klote gehad van de dierenarts en houdt me nu strak aan het dieet wat voorgeschreven is.
Ze roept nu niet eens meer koko lekker omdat ze weet dt het toch geen zin heeft, ze krijgt haar voedsel en meer niet, ik heb me lesje geleerd.
Ik probeer me er nu ook zoveel mogelijk in te verdiepen in hoe het beste voor haar te zorgen, en ja ben ook boos op mezelf en had het niet zo ver moeten laten komen.
Ben dus blij met dit topic want ik ben wel gek op haar en heb een hoop goed te maken geloof ik.