Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki__ schreef:Dom dom dom dom!
Ik ben helemaal voor dat ze eerst kijken naar het karakter van de hond voordat ze ingrijpen, maar schaf die wet niet af! Zo maak je het voor mensen die de hond voor stoer willen alleen maar weer makkelijker. Zucht!
Nee, vind dit alles behalve verstandig!
Snoevie schreef:ja en wie bepaald dan of je verantwoordelijk bent he
zipje71 schreef:Ik vind i.d.d. niet juis dat de goeden onder de slechten moeten lijden maar een muilkorfplicht lijkt me wel op zijn plaats aangezien als een bull-achtige bijt, hij klem en klem vast zit. daarnaast moet voor alle honden het aanlijngebod goed nageleeft worden. Dat voorkomt een heleboel narigheid en verdriet.
LimaMambo schreef:zipje71 schreef:Ik vind i.d.d. niet juis dat de goeden onder de slechten moeten lijden maar een muilkorfplicht lijkt me wel op zijn plaats aangezien als een bull-achtige bijt, hij klem en klem vast zit. daarnaast moet voor alle honden het aanlijngebod goed nageleeft worden. Dat voorkomt een heleboel narigheid en verdriet.
kaakklem? eerst even beter ergens in verdiepen voor je iets zegt
Snoevie schreef:alsjeblieft zeg,lees je eens beter in.
verder ga ik er niet op in
LimaMambo schreef:zipje71 schreef:Ik vind i.d.d. niet juis dat de goeden onder de slechten moeten lijden maar een muilkorfplicht lijkt me wel op zijn plaats aangezien als een bull-achtige bijt, hij klem en klem vast zit. daarnaast moet voor alle honden het aanlijngebod goed nageleeft worden. Dat voorkomt een heleboel narigheid en verdriet.
kaakklem? eerst even beter ergens in verdiepen voor je iets zegt
zipje71 schreef:Ik heb niks over kaakklem gezegd!! De hond houdt zijn bek gewoon klemvast dicht. Ik heb vriendin van mij d'r eigen hond op zijn kop zien slaan , maar loslaten deed ie niet. Ze heeft wel al een waarschuwing dat als ie nog een keer bijt, hij in beslag wordt genomen, ook al liep ie tijdens het incident aan de lijn!! je begrijpt dus dat ze niet echt fijn met haar hond kan lopen
Wat betreftdat ik niets nieuws toevoeg, een forum is m.i. om je mening te geven toch? Je hoeft het niet met me eens te zijn