IKbenEllen schreef:OH MY GOOOOOD!!!!
Zeg, B-team kan toch wel een kinderasiel oprichten zeker.
Misschien ook met van die bakken waar je je kind in kan mikken, zoals ze in sommige amerikaanse steden ook hebben voor katjes en hondjes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IKbenEllen schreef:OH MY GOOOOOD!!!!

)

randalinpony schreef:IKbenEllen schreef:OH MY GOOOOOD!!!!
Zeg, B-team kan toch wel een kinderasiel oprichten zeker.![]()
Misschien ook met van die bakken waar je je kind in kan mikken, zoals ze in sommige amerikaanse steden ook hebben voor katjes en hondjes?
maar ben zelf niet zo van de kindjes (voor mezelf) en ook niet van de vriendjes die kittens willen verzuipen trouwens... 

Lovely1 schreef:oeps
IKbenEllen schreef:Mag de kinderpraat via PM?
kekaro schreef:IKbenEllen schreef:Mag de kinderpraat via PM?
jij begint over een kinderasiel....
en wat de kittens betreft,
je kan er alleen zo weinig aan doen, je kan je wel gaan zitten opvreten zoals de ts het noemt
maar de nestjes komen er toch wel
LadyElmira schreef:Nee ik ook niet. Je hebt een hart voor dieren of je hebt het niet. Ten eerste vind ik niet dat je katten moet nemen en ze vervolgens buiten moet laten lopen (dag en nacht). Als jou katje wordt aangereden, wordt je dan niet verdrietig en boos? Waarom laat je dat dan in godsnaam toe?! Mijn kat loopt ook buiten, hij kan heel de dag de tuin in en uit en als ik de hond uitlaat loopt hij mee. Ik let extra op hem maar ik weet ook wel dat hij zich zo kan redden, toch wil ik hem rond een uur of 11 helemaal binnen hebben. Dit ook omdat ze hem nu al twee keer gejat hebben (wat een teleurstelling toen bleek dat het geen echte cyperse kat was hihi)
Gadver, ik dacht net dus aan het beeld van een kat met ademnood in het water. Stelletje gekken!
daantjuhhh schreef:Hey ff een vraagje tussendoor.
Op 1 na zijn nu al onze boerderijpoezen gestelliristeert.
Maar nou zag ik net een van de gestelliriseerde poesjes en die gedroeg zich zeer krolsh??
Kan een stellirisatie ook fout gedaan worden zodat de poes nog bevruchtbaar is!