Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:En hoe is dit in de wereld gekomen als ik vragen mag?
Met roddels komen we namelijk nergens en bovendien vind ik dat een hele trieste manier om iemand belachelijk te maken...
Faas schreef:Wij gaan op onze cursus eerst een doorstroomoefening doen. Dat is een soort van mediteren. Dan ga je in die meditatie op reis met je krachtdieren. Deze dieren kunnen steeds verschillend zijn en boodschappen voor je hebben. Ik ben iemand die dat oo heel moeilijk dacht te vinden maar dat valt echt reuze mee. Zo heb ik bevestigd gekregen wat mijn manier van communiceren is..
Citaat:Dat is iets dat heerlijk doorgeroddeld is en iedere keer weer verergerd.
Citaat:En dattie consulten gebruikt om seks te hebben e.d. is allemaal onzin volgens mij
Jenna schreef:Dat verergeren heeft hij zelf veroorzaakt door uitspraken te doen die hij niet had moeten doen.
Vertel mij niet wat wel en niet waar is want ik heb er met mijn neus bovenop gezeten toen hij er voor uitkwam.
Jenna schreef:Ik zeg verder nergens dat hij consulten gebruikt om sex te hebben, hij heeft het zelf wel een keer gezegt uit boosheid en vlak na die uitspraak is het balletje aan het rollen gegaan.
En ik roddel niet!! Maar ik vertel mensen wel wat ik van hem gehoord heb (dus van hemzelf !).
Jenna schreef:Maar hey..geloof lekker waar je zelf in wil geloven.
Maar dat het maar word afgedaan als 'ach hij heeft er therapie voor gehad dus hij is geen gevaar meer'...dat vind ik nogal naief. Hij heeft wel nog steeds die gevoelens.
Wuis schreef:Ik weet ook niet wat ik daar van moet geloven, hij komt op mij over als erg aardig en sympathiek... Wil je altijd wel helpen enz.
Maargoed ja dat verhaal van dat vorige leven enzo vind ik ook wel een betje raar. :/
Maar dat weerhoudt mij er niet van om dat forum te bezoeken, het gaat immers niet alleen om hem, er zijn daar nog veel meer goede, leuke en aardige mensen.
friezenluver schreef:hebbe jij dat gedaa?kke ook gaan doen... maar vind t wel banketstaaf hoe jij dat gedaan hebben?
Dancer_joey schreef: