Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:07

k moest dat strandzooi dinges ook doen.... bij de kinderpsygiater !

SheMellon

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:27

Citaat:
En hoe is dit in de wereld gekomen als ik vragen mag?
Met roddels komen we namelijk nergens en bovendien vind ik dat een hele trieste manier om iemand belachelijk te maken...

Waren het maar roddels !! Hij heeft het persoonlijk aan meerdere mensen toegegeven. Dit is niet iets wat zomaar even in de wereld komt. Hij is er bekend mee. Praat maar eens met Debo, die zal je wel vertellen in hoeverre het 'belachelijk' is ! Verder vind ik het eerder triest om dieren te misbruiken en je voordoen als dierenvriend.

Bekijk dit topic maar eens. Hier heb ik het uitgebreid in uitgelegd :
viewtopic.php?f=34&t=489760&st=0&sk=t&sd=a&start=525

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:40

Faas schreef:
Wij gaan op onze cursus eerst een doorstroomoefening doen. Dat is een soort van mediteren. Dan ga je in die meditatie op reis met je krachtdieren. Deze dieren kunnen steeds verschillend zijn en boodschappen voor je hebben. Ik ben iemand die dat oo heel moeilijk dacht te vinden maar dat valt echt reuze mee. Zo heb ik bevestigd gekregen wat mijn manier van communiceren is..

hier heb je het over 2 aparte dingen Faas Bij de doorstroomoefening zorg je ervoor dat je energie goed doorstroomt oftewel dat je geaard bent, je in je eigen energie staat en dus beschermd bent tegen negatieve invloeden en dat je ook de goede energie van het universum binnen krijgt om je te ondersteunen... Je kunt deze ook om de dag 10 a 15 minuutjes doen om je eigen energie onder controle te krijgen..

de reis met je krachtdier is inderdaad een soort van meditatie, wel moeilijk om zelf te doen.. Weet dat mn schoonmama graag een cd wil maken waarop ze beide inspreekt

over cmdforum... ik ben daar ook lid (mijn vriend heeft daar een tijdje ingevallen voor darkwolf bij de internet consulten).. over dat verhaal dat Darkwolf sex met dieren heeft etc etc....dat is iets dat heerlijk doorgeroddeld is en iedere keer weer verergerd. Voor zover ik weet zit inderdaad een kern van waarheid in (en dan bedoel ik alleen de gevoelens van hem) maar darkwolf heeft hier aan gewerkt en het vormt nu geen probleem meer... En dattie consulten gebruikt om seks te hebben e.d. is allemaal onzin volgens mij... de meeste consulten gaan zelfs via foto... hoe wil je dat doen

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 20:12

Oei... ik weet verder niet wat er aan de hand is maar wat het ook is, ik hou mij er liever buiten..
Ik stop liever met contact met iemand, dan dat ik er met een scheef oog naar kijk, als jullie snappen wat ik bedoel

Maarre weet iemand van jullie, dat healen(ofzoiets) dat je een dier energie geeft om te genezen, helpt dat altijd?

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:40

Citaat:
Dat is iets dat heerlijk doorgeroddeld is en iedere keer weer verergerd.

Dat verergeren heeft hij zelf veroorzaakt door uitspraken te doen die hij niet had moeten doen.
Vertel mij niet wat wel en niet waar is want ik heb er met mijn neus bovenop gezeten toen hij er voor uitkwam.

Citaat:
En dattie consulten gebruikt om seks te hebben e.d. is allemaal onzin volgens mij

Ik zeg verder nergens dat hij consulten gebruikt om sex te hebben, hij heeft het zelf wel een keer gezegt uit boosheid en vlak na die uitspraak is het balletje aan het rollen gegaan.

En ik roddel niet!! Maar ik vertel mensen wel wat ik van hem gehoord heb (dus van hemzelf !).

Maar hey..geloof lekker waar je zelf in wil geloven.
Maar dat het maar word afgedaan als 'ach hij heeft er therapie voor gehad dus hij is geen gevaar meer'...dat vind ik nogal naief. Hij heeft wel nog steeds die gevoelens.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 21:05

hij is hier ook op bokt geweest ja, en hij heeft ook zoiets in een topic gezegt. ik heb even gezoekt namelijk. voor mij persoonlijk is het feit dat hij zoiets zegt al een reden om uit zijn 'buurt' te blijven.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 11:55

Bedankt Jenna, ik heb al bericht van Patricia gehad.

Ik vind het ergens wel vreemd dat hij er zo voor uit komt....aangezien het, behalve misselijkmakend, ook nog eens strafbaar is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:11

Ik weet ook niet wat ik daar van moet geloven, hij komt op mij over als erg aardig en sympathiek... Wil je altijd wel helpen enz.

Maargoed ja dat verhaal van dat vorige leven enzo vind ik ook wel een betje raar. :/

Maar dat weerhoudt mij er niet van om dat forum te bezoeken, het gaat immers niet alleen om hem, er zijn daar nog veel meer goede, leuke en aardige mensen.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:15

Daar heb je gelijk in Wuis, dat hij het forum opgericht heeft betekend niet dat het om hem draait.
Maar toch heb ik zoiets van...'k voel me er toch niet prettig bij.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:00

WUIS! gefeliciteerd btw!

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:04

Jenna schreef:
Dat verergeren heeft hij zelf veroorzaakt door uitspraken te doen die hij niet had moeten doen.
Vertel mij niet wat wel en niet waar is want ik heb er met mijn neus bovenop gezeten toen hij er voor uitkwam.

Ik vertel je ook niet wat wel en niet waar is, vertel ook maar wat ik er van mee gekregen heb op cmdforum...er staat ook voor: ' ik denk' ... nooit geweten dat wat ik denk dan gelijk al een feit is
En ik weet ook niet wat hij hier neer gezet heeft...

Jenna schreef:
Ik zeg verder nergens dat hij consulten gebruikt om sex te hebben, hij heeft het zelf wel een keer gezegt uit boosheid en vlak na die uitspraak is het balletje aan het rollen gegaan.

En ik roddel niet!! Maar ik vertel mensen wel wat ik van hem gehoord heb (dus van hemzelf !).

ik heb ook niet gezegd dat jij dat hebt gezegd... op een paar andere fora over communiceren met dieren heb ik dit meerdere malen gelezen... weet niet wie het er neer zet dus vandaar dat ik ook geen namen noem. En eveneens zeg ik niet dat JIJ roddelt.. ik zeg: dat er zoveel over doorgeroddeld is, want hoe je het ook wendt of keert dat gebeurd... bij alles en eigenlijk ook door iedereen inclusief ik... Daarnaast vertel ik ook wat ik van hemzelf heb gehoord, het was geen persoonlijke aanval ofzo

Jenna schreef:
Maar hey..geloof lekker waar je zelf in wil geloven.
Maar dat het maar word afgedaan als 'ach hij heeft er therapie voor gehad dus hij is geen gevaar meer'...dat vind ik nogal naief. Hij heeft wel nog steeds die gevoelens.

zal ik doen.. net zoals jij dat moet doen. En natuurlijk heeft hij die gevoelens nog wel, maar ik geloof er ook in om mensen een tweede kans te geven... Bedoel drugsgebruikers, mensen met eetstoornissen zullen daar ook hun hele leven tegen moeten vechten maar dat wil niet zeggen dat ze het niet tegen kunnen houden.

Daarnaast vind ik Darkwolf helemaal niet zo getalenteerd in het telepathisch communiceren met dieren (als ik zie wat sommige cursisten van mn schoonmoeder kunnen of bijvoorbeeld monique van praktijk parcival doen, daar valt hij echt bij in het niet), ja hij kan het wel een beetje en hij snapt ongeveer wat de dieren bedoelen (is voor het grootste gedeelte psychologie) en hij kan ze soms wat duidelijk maken (kan iedereen naar mijn idee wel.. visualiseer wat je een dier wil laten zien in een soort van filmpje en probeer dat samen met een bepaald gevoel over te brengen naar een dier). Het is niet voor niets dat hij lastige consulten doorstuurde naar mn vriend (eveneens de reden waarom die daar weg is gegaan)
Daarnaast begrijpen dieren volgens mij niet eens wat seks is (misschien dolfijnen en chimpansees) en ik denk niet dat hij het in zn communiceren door kan geven wat niet uitsluit dat hij het in real life niet heeft gedaan met dieren maar dat zullen we denk ik nooit weten

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:05

Wuis schreef:
Ik weet ook niet wat ik daar van moet geloven, hij komt op mij over als erg aardig en sympathiek... Wil je altijd wel helpen enz.

Maargoed ja dat verhaal van dat vorige leven enzo vind ik ook wel een betje raar. :/

Maar dat weerhoudt mij er niet van om dat forum te bezoeken, het gaat immers niet alleen om hem, er zijn daar nog veel meer goede, leuke en aardige mensen.

inderdaad er zijn daar heel veel andere leuke mensen

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 22:27

Tja.. ik denk dat ieder maar moet geloven wat hji zelf wil

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:42

ik wil ook graag zoon diergesprek met mijn pony laten doen
maar wie raden jullie mij aan.

sorry, als dit al in het topic vermeld staat maar ik heb niet heel het topic gelezen als het er al staat zou iemad mij dan de blz. kunnen geven.
alvast bedankt.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 22:47

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:48

farouche heb je je daar kunnen laten ''uitschrjven'' op dat forum? of was jij dat niet?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 22:54

ja dat was ik..

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:58

hebbe jij dat gedaa? kke ook gaan doen... maar vind t wel banketstaaf hoe jij dat gedaan hebben?

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:59

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:00

friezenluver schreef:
hebbe jij dat gedaa? kke ook gaan doen... maar vind t wel banketstaaf hoe jij dat gedaan hebben?

dat valt toch wel mee, mensen die een forum hebben weten dat anderen zich kunnen inschrijven maar dat ze zich misschien na een tijdje ook weer willen uitschrijven. Geen probleem toch, gewoon even vragen

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:02

bij wie?

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:20

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:37

Dancer_joey schreef:
www.pratenmetpaarden.nl
heeft er iemand ervaring met deze site?

die site was ik ook al tegen gekomen,was ook benieuwd of hier mensen ervaring mee hebben

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:44

Hallo !
Toen dit topic net opgericht was, had ik me een paar keer gemeld.. Maar nu kom ik ook weer even kijken
Ik heb laatst heel lang in de bieb gezeten met een boek over communiceren met dieren..
Ik ben zelf nog niet heel lang bezig met het communiceren in het algemeen (ook met mijn gids) Eerst probeerde ik het teveel en wou het niet.. Daar ben ik later pas achter gekomen..
Toen heb ik het een tijdje stil gelegd en ben er soms weer mee bezig gegaan toen ik dacht van: Dit is het geschikte moment..
Soms dan probeer ik het ook wel eens en dan zit er een liedje in mijn hoofd die er met geen mogelijkheid uit wil.. Dan kan ik ook maar beter stoppen want dan wil het niet..

Na veel oefenen kan ik het eindelijk 'rustig' in mijn hoofd krijgen maar ik vindt het nog heel erg moeilijk om antwoorden te krijgen ..
Nouja, het gaat niet zozeer om het krijgen van de antwoorden, maar om het idee van: Zijn dat nou verzonnen antwoorden of heb ik die echt gehoord..
Als ik al te lang na moet denken voordat ik iets 'hoor' , dan ga ik er maar vanuit dat ik het zelf heb bedacht..
Ik communiceer trouwens ook heel onbewust.. Dan ontdek ik ineens dat ik in mezelf (ik denk tegen mijn vogels) aan het praten ben

Ik begin er trouwens niet meer aan om alles uit een boek te halen (denk ik ), want dan ben ik toch bang dat ik het mezelf verkeerd aanleer.. Dus als ik er tijd en geld voor heb dan ga ik denk ik zeker wel een cursus volgen om het goed aan te leren.. Zoiets wil ik echt niet missen

Soms denk ik trouwens ook dat ik communiceer met de hond van mijn buurman .. Dan kijken we elkaar zo aan.. Jaa ik weet niet..
Ook als ik haar dan 'op mijn speciale manier' aai, dan gaat haar tong steeds uit haar mond net alsof van: ooh dit is lekker
Moeilijk om het te verwoorden

Ik zal mezelf vaker in het topic laten zien

Ooh tis al een heel verhaal geworden zie ik

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 20:17

Haha, enne friezenluver, ik heb Darkwolf gepb't dat ik mijn wou afmeldenm omdat ik geen gebruik van mijn account meer zou maken en da hij mij dan beter kan verwijderen.