Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

black_kelpie schreef:Ze doet het super! Echt een mega slim ding. Bij iets nieuws kijkt ze even de kat uit de boom, denkt erover na, bepaalt dat het oké is en dan is het alweer bijna normaal. Gisteren bij de eerste les van de puppycursus was ze voorbeeldig
Veel geluk samen!

kiko schreef:Een leeg huis is verschrikkelijk. Weet er alles van alleen was onze hond maar 14 maanden geworden dus er was bij mij ook heel veel boosheid. Vond zo oneerlijk zo’n jonge hond al met kanker.
Gelukkig was er na ruim een jaar weer plek in mijn hart voor een nieuwe hond en die is inmiddels 3,5
Neem je tijd voor het verlies.. sterkte nogmaals!
Fijn dat je uiteindelijk weer een nieuwe hond kon verwelkomen. 
) Geweldig
dus dat zie ik als een goed teken want eerst was hij heel rustig.
ze moesten samen echt even kijken wat er nou fietste aan de andere kant van het land

8nnemiek schreef:Bedankt allemaal
Kiko, wat fijn dat het beter gaat met Puk! Beter iets te lang schoonmaken dan dat het weer begint te etteren inderdaad.kiko schreef:Een leeg huis is verschrikkelijk. Weet er alles van alleen was onze hond maar 14 maanden geworden dus er was bij mij ook heel veel boosheid. Vond zo oneerlijk zo’n jonge hond al met kanker.
Gelukkig was er na ruim een jaar weer plek in mijn hart voor een nieuwe hond en die is inmiddels 3,5
Neem je tijd voor het verlies.. sterkte nogmaals!
Wat verschrikkelijk, op die leeftijd vooralFijn dat je uiteindelijk weer een nieuwe hond kon verwelkomen.
Ik zou uiteindelijk graag weer een nieuwe hond willen. Ik ben blij dat Faizah een nestje heeft gehad, en veel van haar nakomelingen hetzelfde gouden karakter hebben. Maar het verdriet en de zorgen houden me wel een beetje tegen om weer nieuwe dieren te nemen..
Ach ja, eerst een paar jaar reizen, dat was in ieder geval het plan.. en daarna zien we wel of we er weer aan toe zijn.
Ik blijf in ieder geval gezellig hier mee lezen en genieten van jullie lieve dieren
En ik ben blij dat ik dankzij dit topic vorig jaar wat meer foto's heb gemaakt dan ik normaal doe!
Cursebreaker, heerlijk, studeren met de dieren tegen je aan![]()
Marleen, prachtige kat! (al lijkt het meer op een worst zonder pootjes op de foto) Geweldig
ahh, en Kiah, wat een schatje!
EngeltjeS schreef:Nou Waffel is naar de kapper geweest en ik hou van zijn nieuwe look!
Hij voelt veel zachter, oogt volwassener en zijn kleur is te gek!
[ Afbeelding ]
Alleen mooi staan of zitten voor een fotomoment... dat moeten we nog heel goed oefenen!

EngeltjeS schreef:Nou Waffel is naar de kapper geweest en ik hou van zijn nieuwe look!
Hij voelt veel zachter, oogt volwassener en zijn kleur is te gek!
[ Afbeelding ]
Alleen mooi staan of zitten voor een fotomoment... dat moeten we nog heel goed oefenen!
Annienke schreef:Die laatste foto