Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Wat is dat kleine spul toch schattig.![]()
Het lichte pupje heeft al lange lokken haar op de snoet.
hoewel papa ook wel een leuke ´snorretje´ heeft
Lukasje schreef:Ze zijn superleuk ! Ze hebben allemaal wel iets aandoenlijk!
BeFunny schreef:Dit. Ik zie ook geen dwingende of nare berichten.
De berichten die je als kritiek kunt zien zijn zoals ik ze lees goed bedoeld.
Maargoed misschien zijn er meerdere berichten verwijderd.
BeFunny schreef:
BeFunny schreef:Uiteraard is een chihuahua kleiner.
Maar een kleinkees is niet veel kleiner dan een dwergpoedel ik ben wel benieuwd of je een foto van die twee samen hebt. Die poedel is echt geen dwerg poedel namelijk en als jij een nestje puppies wilt dan is dat jou zaak. Het hele oepsverhaal dat koop ik niet.
BeFunny schreef:Ik verwar de dwerg niet met de tot. Hondje op de foto is geen dwerg.
Hoe die tests gedaan zijn daar heb ik kennelijk overheen gelezen.
Ik ben gewoon erg tegen oepsnesten.
Ik heb twee intacte teven en dat is mij nog nooit gelukt hoor. Oer ongeluk. En zelf had ik dat af laten breken. Maargoed dat ben ik dan.
Nogmaals ik hoop dat het allemaal goed verloopt.
BeFunny schreef:Ja zo goed dat beide ouders hondjes getest zijn. Volgens ts. Is dat even toevallig.
Maar het zal wel aan mij liggen hoor.
BeFunny schreef:Dit is geen dwergpoedel
[ Afbeelding ]
Kleinkees moeder staat op de leuning van de bank achter de "zogenaamde dwergpoedel"
BeFunny schreef:Die poedel dat is ook geen dwerg poedel maar eerder een boev/poedel.
Die is een stuk groter dan de Kees en dat kan best wel gevaarlijk zijn. Ben je voorbereid op een keizersnede? Want het gaat niet altijd goed met die kleintjes het bevallen.
Ik snap ook niet waarom je de pups laat komen. En dat je zo onvoorbereid was.
Ik hoop uiteraard dat het allemaal goed gaat.
Little_Gift schreef:BeFunny schreef:Dit. Ik zie ook geen dwingende of nare berichten.
De berichten die je als kritiek kunt zien zijn zoals ik ze lees goed bedoeld.
Maargoed misschien zijn er meerdere berichten verwijderd.
Ik interpreteer geschreven communicatie vaak verkeerd of anders dan die bedoeld is en schrijf mijn eigen communicatie vaak harder en botter dan ik bedoel en ik ben daar heel erg mee aan het werk en om bij te leren hoe wel correct te interpreteren of formuleren, heb ik geleerd vragen te stellen als ik iets anders interpreteer dan men beweert, dus bij deze...
Aangezien je hierboven schrijft dat jouw berichten allemaal goed bedoeld zijn of de berichten verwijderd zouden zijn die dan wel negatief waren, heb ik nu toch deze vraag:
Waar zie jij dan goedbedoelde adviezen in jouw eigen posts? Ik zie vooral negatief afbreken van de ouders, van TS haar keuze en van het feit dat ze getest zouden zijn maar zoals gezegd, dat ligt dus aan mij dus kun je dat effe verduidelijken zodat ik ook bijleer qua formuleringen en interpretaties? Dank alvast!BeFunny schreef:BeFunny schreef:Uiteraard is een chihuahua kleiner.
Maar een kleinkees is niet veel kleiner dan een dwergpoedel ik ben wel benieuwd of je een foto van die twee samen hebt. Die poedel is echt geen dwerg poedel namelijk en als jij een nestje puppies wilt dan is dat jou zaak. Het hele oepsverhaal dat koop ik niet.BeFunny schreef:Ik verwar de dwerg niet met de tot. Hondje op de foto is geen dwerg.
Hoe die tests gedaan zijn daar heb ik kennelijk overheen gelezen.
Ik ben gewoon erg tegen oepsnesten.
Ik heb twee intacte teven en dat is mij nog nooit gelukt hoor. Oer ongeluk. En zelf had ik dat af laten breken. Maargoed dat ben ik dan.
Nogmaals ik hoop dat het allemaal goed verloopt.BeFunny schreef:Ja zo goed dat beide ouders hondjes getest zijn. Volgens ts. Is dat even toevallig.
Maar het zal wel aan mij liggen hoor.BeFunny schreef:Dit is geen dwergpoedel
[ Afbeelding ]
Kleinkees moeder staat op de leuning van de bank achter de "zogenaamde dwergpoedel"BeFunny schreef:Die poedel dat is ook geen dwerg poedel maar eerder een boev/poedel.
Die is een stuk groter dan de Kees en dat kan best wel gevaarlijk zijn. Ben je voorbereid op een keizersnede? Want het gaat niet altijd goed met die kleintjes het bevallen.
Ik snap ook niet waarom je de pups laat komen. En dat je zo onvoorbereid was.
Ik hoop uiteraard dat het allemaal goed gaat.
BeFunny schreef:Mijn berichten waren wel degelijk goed bedoeld. TOV de Moeder hond met name.
Het is maar net hoe je berichten wilt lezen natuurlijk.
Maar ik reageerde al een tijd niet meer. En was de laatste paginas vooral oeh aah en schattig dus verbaasde mij de reacties over hoe heftig de berichten waren tegenover ts. Overdrijven is ook een vak hoor.
En de baby’s kunnen er verder zelf ook niks aan doen. Verder was ik zelf wellicht ook iets te voorbarig met m’n mening op de eerste pagina, maar ik vind wel dat Ts echt haar best doet en zo te zien gaat het haar prima af. En als alles goed gaat is het heus geen straf om er van te genieten…. Neemt niet weg dat ik de kruising absoluut nooit zelf zou doen… (en ik sta dus alsnog achter het afspuiten na de ongeplande dekking), maar ja wellicht is dat een andere discussie.
wou hier aandacht, maar zodra ik of mijn man aankwamen ging ze terug bij de pups zitten, tot mijn dochtertje er naartoe ging, toen wou ze wel knuffels