Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Superpony geef maar door aan je man dat ik echt nog niks vervelends aan ze heb kunnen ontdekken. Ze zijn gewoon echt zo leuk als ze eruit zien![]()
Joep blijft nu tot 21.45 bij Pim in de stal. Dan haal ik hem op, krijgt hij zn laatste fles en slaapt de nacht in huis. 'S Ochtends krijgt hij rond 7 uur zijn eerste fles, wacht daarna tot ik de hond heb uitgelaten en gaat mee naar de stal als ik de paarden ga voeren. Het gaat dus nog om een paar uur binnen nu, maar we verhuizen hem steeds meer richting de stal en dat gaat goed.
Hij groeit echt heel snel ja, mn kleine baby is al weg en het is nu echt een kwajongen
superpony schreef:Muronia schreef:Superpony geef maar door aan je man dat ik echt nog niks vervelends aan ze heb kunnen ontdekken. Ze zijn gewoon echt zo leuk als ze eruit zien![]()
Joep blijft nu tot 21.45 bij Pim in de stal. Dan haal ik hem op, krijgt hij zn laatste fles en slaapt de nacht in huis. 'S Ochtends krijgt hij rond 7 uur zijn eerste fles, wacht daarna tot ik de hond heb uitgelaten en gaat mee naar de stal als ik de paarden ga voeren. Het gaat dus nog om een paar uur binnen nu, maar we verhuizen hem steeds meer richting de stal en dat gaat goed.
Hij groeit echt heel snel ja, mn kleine baby is al weg en het is nu echt een kwajongen
![]()
![]()
![]()
We wachten nog even tot ze stout worden