Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Gecondoleerd![]()
Soms kun je gewoon niks meer doen en zijn er geen goede keuzes. Als je hem was gaan opwarmen had je je afgevraagd of je niet naar de dierenarts had gemoeten.
Je hebt hem laten gaan wat een hele liefdevolle keuze is geweest
_Mir schreef:Amber_anne schreef:Gecondoleerd![]()
Soms kun je gewoon niks meer doen en zijn er geen goede keuzes. Als je hem was gaan opwarmen had je je afgevraagd of je niet naar de dierenarts had gemoeten.
Je hebt hem laten gaan wat een hele liefdevolle keuze is geweest
Dankjewel. Doet me goed. Je blijft je afvragen of je geen andere keuze had moeten maken..
Vannacht een helse nacht gehad.
Ik heb net nog met het dierenziekenhuis gebeld, als de temperatuur niet te meten is dan is die onder de 34 graden.
Wat zou hij gehad hebben? Vergiftiging? Infectie? Zijn ademhaling was erg langzaam en hij was erg slap.
sabine1979 schreef:Hij heeft een volle buik, waarschijnlijk van wassen van hem en Dibs. Pijnstiller, laxeermiddel en darmstimulatie meegekregen. Dibs was als support meegegaan. Ze zitten nu boven op de logeerkamer, anders is het geven van de medicijnen een flinke uitdaging![]()
Gister heeft hij wel wat witlof gegeten. Het is inmiddels een mijnenveld op de logeerkamer![]()
Lumi schreef:Die tent is echt leuk! Waar heb je die vandaan?
Denk dat mijn klimmer dat ook heel leuk zou vinden
Amber_anne schreef:Ik zou veel meer groente gaan geven. Wat je nu geeft is een heel droog dieet en juist voor blaas problemen is meer vocht belangrijk
De brokken voegen eigenlijk weinig toe, die zou ik dan ook gewoon schrappen. Als je de brokken schrapt kun je ook meer kool soorten voeren.
Ik heb laatst een lijst opgeslagen met hoeveel groente per soort. Die zal ik in pb naar je sturen als je wilt