Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemijnL schreef:Wat dubbel lijkt me dat, ‘gelukkig’ komt er een duidelijke aanwijzing uit de onderzoeken. Fijn dat er heel goed gekeken is. Maar ik vind het eigenlijk zielig dat de hond z’n rust niet krijgt doordat de dierenarts niet wil. En hij dus nu weer ergens anders moet wennen en daarna (mocht de pijnstilling als een tierelier alles verhelpen) nóg ergens anders. Echt heftig voor jullie. Sterkte en toch fijn dat er een oplossing is.
TinkerTreas schreef:WillemijnL schreef:Wat dubbel lijkt me dat, ‘gelukkig’ komt er een duidelijke aanwijzing uit de onderzoeken. Fijn dat er heel goed gekeken is. Maar ik vind het eigenlijk zielig dat de hond z’n rust niet krijgt doordat de dierenarts niet wil. En hij dus nu weer ergens anders moet wennen en daarna (mocht de pijnstilling als een tierelier alles verhelpen) nóg ergens anders. Echt heftig voor jullie. Sterkte en toch fijn dat er een oplossing is.
Dit is ook wat ik het ergste vind, dat hij nu in een vreemde omgeving zit. En ik heb er nog steeds geen vertrouwen in dat hij plaatsbaar is.
Ik heb ook echt flink zitten janken bij de dierenarts, omdat ik juist niet wilde dat er weer met hem gesleept wordt.
TinkerTreas schreef:De dierenarts wilde hem toch nog een kans geven. En kijken of hij met pijnstilling ander gedrag liet zien.
Terwijl er in zijn dossier staat dat hij ingeslapen zou worden als de gedragstherapeut hem niet plaatsbaar vond.
Maar dit was een andere dierenarts (van dezelfde praktijk).
We hebben overwogen om hem door een andere dierenarts in te laten slapen. Maar de vaste dierenarts van Yvette is op vakantie.
En ik heb geen garantie dat een andere dierenarts, waar ik geen klant bent, hem wel in wil laten slapen. En dan heb ik ook geen opvang plek meer.
Maar ik weet wel dat ik voor onze andere dieren een andere dierenarts ga zoeken.
TinkerTreas schreef:De dierenarts wilde hem toch nog een kans geven. En kijken of hij met pijnstilling ander gedrag liet zien.
Terwijl er in zijn dossier staat dat hij ingeslapen zou worden als de gedragstherapeut hem niet plaatsbaar vond.
We hebben overwogen om hem door een andere dierenarts in te laten slapen. Maar de vaste dierenarts van Yvette is op vakantie.
En ik heb geen garantie dat een andere dierenarts, waar ik geen klant bent, hem wel in wil laten slapen. En dan heb ik ook geen opvang plek meer.
Maar ik weet wel dat ik voor onze andere dieren een andere dierenarts ga zoeken.
Sabri schreef:De hond gaat echt niet nadenken ohhh wat mis ik mijn vorig huisje etc, dat zijn vooral menselijke gedachten.