Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

deksel schreef:Hannanas schreef:Ik gooi het in de wc! (Niet de drolletjes).
En ook de grit met plas? Ik dacht dat niet mocht en daarnaast ben ik bang dat de wc er toch verstopt van raakt
deksel schreef:Het is een tijdje geleden dat hier is gepost. Sinds kort hebben we tofu kattengrit. Ik vind het ideaal omdat het niet/nauwelijks uitloopt en ook niet stoft. Heel fijn!
Alleen, het vieze grit wat er uit geschept wordt en in een klein prullenbakje gaat, stinkt enorm na een dag al in het prullenbakje.
Volgens de verpakking kan het in de wc, dat durven we niet aan. Straks zorgt het voor verstopping. Volgens de verpakking kan het ook in de GFT bak, alleen gaat die dan vervolgens stinken.
Elke dag een nieuw zakje en het oude zakje in een prullenbak in de schuur leggen, zou wellicht kunnen. Alleen vind ik dat wel zonde van het plastic.
We hebben de neutrale vulling van Queenies.
[ Afbeelding ]
Herkennen meer mensen dit probleem? Hoe hebben jullie dit opgelost? En is dit toevallig alleen bij dit merk of is dit vaker bij tofu vulling?
Edit: in de gft bak of toilet is trouwens toch geen optie, omdat kattenuitwerpselen bij het restafval moeten en niet bij gft of in het toilet mogen.
De schone/niet gebruikte kattengrit zou wel in de wc mogen. Alleen lost dat het stank-probleem niet op.
Hannanas schreef:Ik bestel graagpetmatesVersapet tofu. Zit in grotere papieren zakken. Koop er dan gelijk 4.
Vervelend dat de hoopo ineens anders uitvalt, ik zou ze zeker een mailtje daarover.