Gaabje schreef:Pfoeh ik moest ook even bijlezen, wat heb jij een zorgen gehad zeg! Zo zie je maar weer, een goede fokker fokt niet voor het geld maar uit liefde voor het ras. Hoe gaat het nu met mams?
De puppenfoto’s zijn echt helemaal geweldig, geniaal

bijkomend voordeel dat ze gedoe aan hun lijf al goed gewend zijn.
Dana gaat godzijdank heel goed, ik durf nu ook wel langzaam te stellen dat het gevaar geweken is en we de ellendige periode hopelijk helemaal achter ons mogen laten. Uiteraard hoeft ze niet binnen kort termijn weer de sport in of iets maar ga ik haar lekker een tijd geven om haar lichaam volledig rust en herstel te gunnen als de puppen weg zijn. Zij mag het tempo bepalen. Uiteraard ook langs de osteo voor een behandeling en ik denk ook dat we een paar behandeling aquatrainer plannen voor haar lichaam lekker op weg te helpen.
Voor nu is ze in ieder geval steeds meer haarzelf en hebben we langzaam haar voerschema weer wat aangepast naar 'normaal'. Ze krijgt (logischerwijs) weer minder voer maar ook de calcium weer iets afgebouwd en ook het rundebloed/foliumzuur. Nog niet helemaal afgebouwd maar wel al zeker gehalveerd op dit moment.
Afgelopen nacht heb ik ook voor het eerst in mijn eigen bed mogen slapen en ze heeft in alle rust bij me gelegen. Ze kan 's nachts wel naar de puppen (onze andere honden gaan de ren niet in zonder haar toestemming, ook 's nachts niet) maar heeft ze afgelopen nacht dus niet gedaan, als ze dit nu komende week helemaal niet doet ga ik vanaf zondag de ren 's nachts sluiten en de puppen brok neerzetten voor de nacht. De puppen hebben me overigens ook niet gemist vannacht.
imaudy schreef:Wat groeien de puppies hard. Zo op de filmpjes valt teefje donkerbruin mij wat op. Volgens mij een heel slim hondje!
Qua teven is zij ook een van mijn favorieten, ze is verschrikkelijk slim, creatief en pittig maar daarnaast ook een echt kroelkont en bovenal vreetzak, ze steekt er qua gewicht met kop en schouder bovenuit op het moment, slaat geen maaltijd over.
*Ik voeg zo nog foto's toe maar mijn telefoon is aan het updaten dus ik tik dit even via de laptop.