Lucy is nu loops... We hebben haar een oude onderbroek van mijn zoontje aangedaan, maar ze is er niet blij mee Elke keer als we even niet kijken rukt ze dat ding uit...
Djoena
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-17 11:29
Lieve Gaïa,
16 jaar lang ben jij mijn grootste vriendinnetje geweest. 6x samen verhuisd, ontelbare keren samen naar de kroeg, samen honderden kilometers op de brommer en daarna in de auto gemaakt, kilometers samen door het bos gelopen en vele uren geknuffeld. Eerst alleen met mij en later ook heeeeel veel met de kids. We hebben samen door Europa gereisd en samen in caravans en tentjes geslapen...
En nu? Nu voelt mijn hart leeg en gebroken, nu ben je er niet meer. Je was op en moe en na de laatste check-up van de dierenarts die wij net hebben laten doen had je ook een tumor in je hoofdje zitten. Ik wou niet dat je laatste maanden gevuld zouden worden met pijn, dus ik heb je met heel veel verdriet en tranen moeten laten gaan...
Sterkte ts ze heeft wel super mooie leeftijd gehaald
mala26
Geplaatst: 09-01-17 12:49
ah nee robyn. wat verdrietig. heel veel sterkte.
Djoena
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-17 23:37
Het was een raar weekje zo zonder Gaïa. Het stomme is ook dat ik steeds denk dat ik haar zie lopen in mijn ooghoeken... Ook heb ik het steeds over "de hondjes"... ik moet echt nog even wennen.
Lucy heeft de eerste 2 dagen ontzettend veel gezocht naar Gaïa. Steeds janken ook heel zielig om te zien verder plakt ze in huis enorm aan mij en ik moet haar zo nu en dan echt naar haar plaats sturen zodat ze even uit kan rusten en niet mij als een schaduw kan volgen
Dank jullie wel voor alle lieve woorden, we missen haar echt enorm!
Vandaag voor het eerst zonder Gaïa naar onze vaste wandelroute geweest. Lucy heeft maar heel even gezocht en toen ging ze maar alleen met een tak spelen en aan de snuffel ♡ Ze was wel heel erg blij met de honden die we tegenkwamen