Jong geleerd is oud gedaan

Dit was een nest van 7. Ze vonden het maar wat fijn om met z'n allen (en pa en ma) het bed over te nemen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Mijn ouders hadden wel altijd gezegd: "Geen katten mee naar boven!" Ja tsss, ik ben een kind ja, ik doe wat ik wil. En daar is het dus ongeveer mis gegaan
. En nu, bijna 10 jaar later, slaapt er bijna elke avond wel even kat bij mij op bed. Ze mogen alleen niet 's nachts boven zijn, omdat ze dan het hele huis wakker maken... Ik wilde overigens net afsluiten en met een kat naar boven gaan

(werk nachtdiensten) Diablo schreef:noox schreef:De hond mag geen trappen lopen, bang voor zijn heupen (en tja, met een herder op je bed heb je geen ruimte meer haha)
Tuurlijk wel! Bij ons passen er een Cane Corso en een Friese Stabij op, dan past één herder ook makkelijk.
Zodra alles ligt past het best, daarna niet meer bewegen.
Diablo schreef:MyWishMax schreef:Hier ook 2 Duitse Herders.Zodra alles ligt past het best, daarna niet meer bewegen.
Daarna kán ik ook niet meer bewegen.

. Als ik in bed lig wil ze altijd onder de dekens, 's winters kan ze dan ook echt de hele nacht blijven liggen, maar meestal is het voor de aai
. Heerlijk zo'n bolletje haar in bed
. Ookal moet ik dan soms bijna zonder dekens slapen