Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:08

Afbeelding
Jong geleerd is oud gedaan 8-)
Dit was een nest van 7. Ze vonden het maar wat fijn om met z'n allen (en pa en ma) het bed over te nemen.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:21

Ik heb tot mijn 6e altijd maar 1 kat gehad, daar deden we niet heel veel mee. Die kwam ook niet boven enzo. Toen zij overleed, kregen we 2 kittens, en die waren gewoon onweerstaanbaar :+ . Mijn ouders hadden wel altijd gezegd: "Geen katten mee naar boven!" Ja tsss, ik ben een kind ja, ik doe wat ik wil. En daar is het dus ongeveer mis gegaan :') . En nu, bijna 10 jaar later, slaapt er bijna elke avond wel even kat bij mij op bed. Ze mogen alleen niet 's nachts boven zijn, omdat ze dan het hele huis wakker maken... Ik wilde overigens net afsluiten en met een kat naar boven gaan _O-

Afbeelding

Junia

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:10

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhwwwwwwwwwww <3 <3 <3

Akhal_Teke die foto is echt té schattig!!!

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:13

Onze kat mag überhaupt niet boven komen dus op de slaapkamer al helemaal niet.
Hij slaapt lekker in de bijkeuken en overdag is hij buiten of loopt hij door de woonkamer/keuken

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:18

Mijn hond mag van mijn ouders niet boven komen en dus ook niet op bed komen. Met oud&nieuw of tijdens hevige storm slaapt ze wel bij mij in bed (of ik op de bank) omdat ze dan echt in paniek is en de hele nacht aan één stuk door jankt.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:23

Onze katten slapen ook bij ons op bed. Onze dame kruipt het liefst onder de dekens strak tegen je aan. Wie kan daar nou nee tegen zeggen?! <3

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:33

Mijn kat slaapt altijd bij me op bed , ook nog eens onder de dekens :P
kan ook echt niet goed slapen zonder mijn baby <3
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:13

Snollygoster schreef:
Wat een reacties hier :')
Ik denk dat ik hier een paar tenen ga doen krullen als ik jullie vertel dat ik ooit wakker ben geworden met mijn tamme rat. Had de kooi vergeten dicht te doen en 's ochtends voelde ik iets aan mijn nek snuffelen :+

Oooh, dat is gewoon schattig <3

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:13

el leuk al die herkenbare verhalen
Hier is ook het twee persoonsbed eigenlijk te klein voor een kat en een mens. Hij pikt altijd mijn kant in. Weet eigenlijk niet hoe het gekomen is. Volgens mij omdat mijn ouders niet wouden dat hij in de woonkamer sliep ivm de gordijnen. Toen kreeg hij mijn kamer om in te slapen dus als ik daar sliep, sliep ik bij de kat. Merk dat ik nu dieper slaap met de kat en wat ik ook al eerder las, ik slaap nu lastiger als hij er niet is.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:27

Ik liet ons bed vanmorgen zo achter toen ik ging werken, gemist word ik dus niet. :oo

Afbeelding

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:30

Onze honden sliepen vroeger ook altijd op bed, van onze katten kan ik het me niet meer herinneren.
Toen ik mijn eerste kat kreeg woonde ik op kamers, dus hij sliep wel lekker bij me. Inmiddels bijna 6 jaar geleden en nog altijd slaapt hij op bed.

Hij ligt of op mn heup, achter mn knieen of tegen mn buik aan. En als ik wakker moet worden dan komt meneer 2 ook en gaat me dan aankijken op een paar centimeter van mn gezicht :+
Meneer 1 kruipt dan vaak ook nog even onder de deken en dan liggen we samen een tijdje te kroelen <3

Afbeelding

Als ik naar bed ga dan spelen ze vaak nog over me heen, rennen, vliegen, botsen, ben dan onderdeel in hun spel. Als de rust is wedergekeerd dan kruipen ze tegen me aan of klimmen ze bovenop me. Meneer 2 vertrekt dan weer snel en gaat ergens anders liggen.

Ik ben alleen niet interessant genoeg als het zonnetje schijnt in de woonkamer, want dan liggen beide heren te zonnen >;) (werk nachtdiensten)

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 18:08

De hond mag geen trappen lopen, bang voor zijn heupen (en tja, met een herder op je bed heb je geen ruimte meer haha)
De katten sliepen altijd bij me op bed, maar sinds ik konijnen heb mogen ze niet meer in de kamer, haha.
De konijnen vinden het heeerlijk om over mijn bed te racen, maar 's nachts moeten ze (helaas) in hun kooi, het liefst zouden ze bij me slapen haha

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 18:45

noox schreef:
De hond mag geen trappen lopen, bang voor zijn heupen (en tja, met een herder op je bed heb je geen ruimte meer haha)

Tuurlijk wel! Bij ons passen er een Cane Corso en een Friese Stabij op, dan past één herder ook makkelijk :D .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:42

Diablo schreef:
noox schreef:

Tuurlijk wel! Bij ons passen er een Cane Corso en een Friese Stabij op, dan past één herder ook makkelijk :D .

Hier ook 2 Duitse Herders. ;) Zodra alles ligt past het best, daarna niet meer bewegen. :')

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:46

MyWishMax schreef:
Hier ook 2 Duitse Herders. ;) Zodra alles ligt past het best, daarna niet meer bewegen. :')

Daarna kán ik ook niet meer bewegen :D .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 20:06

Diablo schreef:
MyWishMax schreef:

Daarna kán ik ook niet meer bewegen :D .

Ligt eraan welke waar ligt. Als de reu bij mij ligt kan dat idd niet meer, het teefje is heel subtiel haha, die loopt weg als je beweegt/zij in de weg ligt. :')

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 22:53

Die van ons ligt ook lekker bij ons in bed
Afbeelding

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 23:06

Jup, mijn rode knokker ligt elke nacht bij mij op (en in) bed bij mij :D
Ik laat zelfs de deur open voor haar zodat ze gewoon in en uit kan lopen :') . Als ik in bed lig wil ze altijd onder de dekens, 's winters kan ze dan ook echt de hele nacht blijven liggen, maar meestal is het voor de aai :o. Heerlijk zo'n bolletje haar in bed <3. Ookal moet ik dan soms bijna zonder dekens slapen :Y) :')
Zal later wel even een foto plaatsen van mn meissie :)

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 23:22

No way josé, hier geen kat in de slaapkamer laat staan op bed! Wil ab-so-luut geen haren in bed hebben namelijk. Hij mag dus gewoon helemaal nooit in de slaapkamer komen. Deur gaat altijd achter me dicht. Vind het echt geen schoon en fijn idee en mijn vriend wil het al helemaal niet hebben. Kattenkind blijft lekker in de woonkamer en mag daar slapen waar hij maar wil ;-)

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 23:52

Bijna elke nacht liggen 1 of 2 van mijn 3 katten op bed

(Ookal ben ik r allergisch voor boeie)

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 23:59

Afbeelding

Afbeelding
Een van mijn 3 katten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:59

Mijn kat slaapt gewoon bij mij in/op bed, liefst onder het dekbed of tussen de dekbedden in en soms gaat ze in de woonkamer liggen. :)
Ik heb maar een klein huisje (1 woonlaag van ik gok zo'n 7x4m) en vind het oneerlijk om de slaapkamer af te sluiten en haar leefruimte daarmee te verkleinen.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:51

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Assenderp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:24

Hier hebben ze een eigen kamer haha kat en hond. Ze staan sochtends beide direct bij de deur als de wekker gaat.. dan gezellig samen naar beneden

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:08

Afbeelding
Gustav had vanmorgen moeite met opstaan :')

En ja... hij ligt altijd met zijn hoofd op het kussen en zijn lichaam onder de dekens :+