Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muntdrop schreef:saskiakefie schreef:Lekker mosterd na de maaltijd. Als je ziet dat je het te laat is, verwijder je bericht dan? Ik vind het echt overdreven sommige reacties. Al die Varkens, koeien, kippen mogen elke dag met honderdtallen geslacht worden en een kat die gewoon echt gevaarlijk is en schade aan heeft gericht, mag niet ingeslapen worden? Lekker krom. En tuurlijk als een dier met gedragsprobleem geholpen kan worden is alleen maar fijn maar dit is zo dusdanig dat inslapen een heel logische stap is.
Jij zegt eigenlijk wat ik niet durfde te zeggen. Hoezo moeten alle willekeurige dieren telkens perse gered worden terwijl er dagelijks veel dieren voor minder sterven?
Ts, echt heel veel sterkte en vooral ook voor je zusje. Ik hoop dat de infectie niet nog verergerd en dat ze er geen blijvende schade aan overhoud. Ook veel sterkte morgen.
Soms is het niet anders helaas
quartel schreef:Wat ik me net nog bedacht.......sorry, beetje practisch bekeken...
Ik weet niet of jullie deze kat van een fokker gekocht hebben ooit....?
Anders is het wellicht handig de fokker in te lichten met het oog op meer nesten uit deze combinatie.
Het lijkt me niet zo fijn als er daar meer van gekweekt worden.
Het kan toeval zijn maar het kan ook een genetisch iets zijn.
Cardy schreef:safina schreef:Sterkte. Lijkt me heel moeilijk voor jou en je zusje.
Nog even een praktische vraag: weten ze in het ziekenhuis wat de vermoedens van de dierenarts zijn? Als je zusje zo'n ernstige infectie heeft en de kat die haar gebeten heeft toont (mogelijk) neurologische klachten, dan is het verstandig als de behandelend arts van je zusje dat weet....
Ja alles verteld, zelfs over dat de dierenarts vragen stelde met betrekking tot hondsdolheid. We werden nog net niet voor gek verklaard.