Ik zit er ook om te denken dat aan te schaffen, Mijn TL gaat zo plots volop met licht dat de vissen, met name de pleco's en andere "donkere" vissen zich zowat dood schrikken. Wil het liefst zo'n dimbare installatie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zit er ook om te denken dat aan te schaffen, Mijn TL gaat zo plots volop met licht dat de vissen, met name de pleco's en andere "donkere" vissen zich zowat dood schrikken. Wil het liefst zo'n dimbare installatie
nog te klein naar mijn mening eigenlijk hahah
dwerg garnalen kunnen prima samen !
Nooit problemen gehad !
Zou zelf als tip volgende keer zwarte kit nemen ! Heb ik ook gebruikt in mijn bak voor van alles, ook voor me led. Valt minder op

secricible schreef:Yvje, ik vraag me wel af of je op deze manier geen dode hoeken gaat ontwikkelen, maar ben benieuwd als het af is... Je ruiten schoonhouden lijkt me ook echt een nachtmerrie...

secricible schreef:Ruiten worden altijd wel vies. Niet eens zo zeer algen, maar ook andere troepjes. Als je een stuk glas in de zee zou leggen zou dat ook gebeuren, beter word je balans niet
Het is wel overkomelijk hoor, dan moet je zelf aan de slag, maar een magneetwissertje gaat niet in die randjes kunnen komen. Gewoon een tip :)