Nou we hebben de voetjes een kleurtje gegeven met nagellak. Enige probleem het houdt niet zo goed haha.
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 26-08-14 20:16
kyrkelover schreef:
Nou we hebben de voetjes een kleurtje gegeven met nagellak. Enige probleem het houdt niet zo goed haha.
Klein druppeltje gekleurde was op de vacht in hun nekje
leonie87
Geplaatst: 26-08-14 20:17
Gewoon een bandje omdoen met allemaal een andere kleu. Fokkers geven ze dan een kleur als naam zodat de nieuwe eigenaar een naam kan geven. En zo houd je dus heel makkelijk uit elkaar.
Wel opletten, ze groeien hard dus de bandjes regelmatig controleren!
We hebben bandjes liggen maar die zijn nog net ietwat aan de grote kant. Over een tijdje krijgen ze deze dus om zijn speciale puppy bandjes.
Salsa
Geplaatst: 26-08-14 20:20
Idd met was gaat het goed. Wasco kopen. Bandje kan trikkie zijn. Mooi nest zo hoor. Allemaal zwart of niet?
Borisje
Geplaatst: 26-08-14 20:20
Jaaa ze zijn er! Gefeliciteerd! Wat grappig dat ze echt allemaal zwart zijn, ze gaan vast veel op papa lijken, en ik ben echt heel benieuwd wat de oortjes gaan doen haha
speurneusc
Geplaatst: 26-08-14 20:22
kyrkelover schreef:
poezebandjes of stukje lint, goed kijken of je geen strikknoopje maakt dan anders gaat het alleen maar strakker zitten
Die Trixie bandjes hebben we hier liggen alleen op zijn kleinst zijn ze nog net wat te groot, maar goed dat zal niet lang duren. We hebben de nagellak nog een keer op gedaan nu ze droog zijn en nu blijft het prima zitten. Ze zijn overigens allemaal zwart zonder aftekeningen haha. Ik heb overigens veel pb's gehad die ik allemaal ga beantwoorden. Maar ook ik ben gesloopt nu dus als ik niet gelijk reageer niet getreurd komt goed!
Diablo
Geplaatst: 26-08-14 21:20
Ik haak altijd bandjes. Zo klaar, dus ook makkelijk als ze er snel uit groeien.
TS, gefeliciteerd! Ziet het er naar uit dat mams klaar is?
jokari
Geplaatst: 26-08-14 21:23
oooh wat een cuties ! Gefeliciteerd !
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-14 21:24
Ze blijft nog behoorlijk hijgen en de temperatuur is ook hoog met 39 graden. Toch het trillen wat ze deed gedurende de dag en de echte weeën en zo zie ik niks meer van. Kan natuurlijk ook zijn dat alles weer tot rust moet komen. Neemt niet weg dat we moeder en kids nauwlettend in de gaten houden.