Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Persen zonder ontsluiting zorgt over het algemeen voor dooie lammeren, ook zo sneu 
wanneer had ze moeten bevallen..?
Heb dus zo'n vermoeden dat er nog niets aan de hand is.
Helaas nog niks! En uitgerekende datum hebben we helaas idd niet. Uiers zijn wel enorm groot geworden dus moet niet meer heel lang gaan duren! Batlow schreef:Ahhh leuk! Ik heb 2 weken geleden schapen gelammerd. Zo'n 10 stuks er uit gehaald.. Moest idd ook met hand om het kopje. Ook weeën opwekken om het lam er zo uit te trekken. Als je het lam er uit trekt, trek naar beneden richting kop v/d moeder en het dier meteen bij koppie van mama leggen! Ben benieuwd!! Ze zijn zo schattig.....
Beter trek je gewoon richting het uier, niet te moeilijk doen hoor!
Niet recht naar achteren trekken snapte ik wel, maar richting de kop van moeder trekken is gewoon een niet alledaags advies.
Is niet echt rood nog en geen slijm oid. Hoop wel dat het deze week komt want mijn ouders gaan volgende week maandag op vakantie dus sta ik er alleen voor.. heb wel mensen die hebben gezegd dat ik ze kan bellen, dus hopelijk hebben hun tijd mocht het volgende week gebeuren! En hopen dat alles vlekkeloos verloopt!
Ik ben zo benieuwd naar de baby('s)!!