_San87_ schreef:[***] schreef:Je laat je kat buiten, maar in een zeer beperkte ruimte. Hoe kan een kat nou jagen / rennen in een kattenren
Ik nodig je van harte uit in ons asiel. Kan je de jagende katten in de kattenrennen bekijken. Wat kortzichtig dit, jemig. Is het dan nooit goed?
Ik neem aan dat een asiel meer ruimte heeft dan een gemiddelde rijtjeshuistuin?

.
). Maar hier op bokt wordt altijd driedubbel gezeverd over loslopende katten, maar ook op kinderen, op mensen die hun paard per se 24/7 buiten houden en ook nog eens bitloos rijden. Proest. Ik voldoe helemaal aan het beeld, zalig. Gif strooien voor katten, hoe gestoord kun je zijn dat je dat 'begrijpt', 'goed keurt' of wie weet, zelfs doet
. Gelukkig merk ik in real life dat mensen veel toleranter zijn. Over kattenkoppen gesproken.
Als je een probleem met mijn kat hebt, spreek je me maar persoonlijk aan, in plaats van op bokt te lopen bleren. Ik wacht het in spanning af.
Heb van alles in huis maar hij doet er niets mee. Toch is het een hele actieve en levendige kat met meer dan voldoende jachtinstinct. Vangt wel insecten, zelfs muggen, muizen en zelfs een keer een vleermuis.. Laatse ving hij gewoon op min balkon.
ze hebben geen brandmerk met 'kerklaan 10' oid.