Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:En ik maar denken dat ik te meest timide van de twee heb uitgezocht...![]()
Héérlijke foto's weer, Wilawander!
Ik heb gisteren een riem met halsband gekocht voor Annepiet... Zo iniemini!! Halsband op de groei en als we overgaan op de "grote honden halsband/ketting" kopen we er een mooie riem bij.
marjank1987 schreef:Leuke foto`s weer!
Amber is ook wel erg leuk hoor!ze heeft een heerlijk snoetje.
Mijn geduld begint op te raken hihi. Maja... nog maar een paar nachtjes slapen en dan
kunnen we aan onze reis beginnen (227km.) richting de pupsels
marjank1987 schreef:Daar zijn we dan![]()
Wat een heerlijke pups allemaal. Pfff en wat hadden we t moeilijk met kiezen. Het is
uiteindelijk mijn vriend die de knoop heeft doorgehakt en zei we gaan voor Aaron.
Het is dus Aaron geworden die we hebben omgedoopt naar Ayko.
Nu kunnen we gaan genieten van de voorpret samen met AgossieAnnepiet is ook echt
een schatje, ze waren allemaal de tandjes aant uitproberen alleen van Annepiet kreeg ik likjes![]()
Ook mams Chira is echt lief.
Ik heb natuurlijk ook een topic geopend met foto`s:
[BB-ITP] Vriendje voor onze Mara DH-pup Aaron (Ayko)
Wilawander schreef:Gisteren ook bezoek gehad van de controle. Hier in Duitsland heeft elke kringgroep zijn "Zuchtwart" deze is mede verantwoordelijk voor het nest en moet meerdere malen alles controleren en ondertekenen voor de rasvereniging. Hij was zeer in zijn nopjesen vond de pups erg mooi worden. Dus erg leuk.