Oh ik heb echt al op het punt gestaan je te mailen voor een mooie lenthe beebie. Maar aangezien we er al 3 hebben moest ik wachten van vriendlief Maar hij is zelf ook lenthe fan hoor
Mijne wil het niet toegeven want hij vind het geen 'stoer' ras maar stiekumpjes vind ie het wel leuk dat twee van deze prachtige schatjes bij ons komen wonen
ik heb hem vorig jaar gewoon doodgegooid met foto's van witte hoopjes pluis met knalblauwe ogen. En gezegd "ik wil er zo een!". Waarop hij antwoordde met "ik ook!". Zo, geregeld Nu loop ik te roepen dat ik er nog een wil, maar daar is hij toch iets minder enthousiast over
Nou ja ik heb 1 autist in huis, en die vind andere katten niet heul leuk. Nou is er al 1 komen aanlopen en 1 is vorig jaar uit een flessenkittennest blijven hangen En we gaan trouwen dus ja centjes sparen. Maarrrrr oooit komt er een birmanenbeebie En dan wil ik een lenthekleur!
Yom
Geplaatst: 22-03-13 10:21
komt nog wel bakkabouter... een birmaan is geen birmaan, je moet er minimaal 2 hebben
Ze doen 't goed!! Lenthe hangt nóg meer aan mij dan voor de bevalling nu. Ze komt de hele tijd lekker knuffelen en loopt af en toe mee naar beneden en dan lopen we samen weer naar de beebs toe. Ze volgt me als een hondje haha Dus dáár heeft Iep het van!
Het eerste gewicht is van gisterochtend, het tweede gewicht van vanochtend.
Dat gaat goed.. Ik kan ook niet wachten tot ik mijn ontvoeracties kan gaan ondernemen bij keet hihi nee hoor, heb zelf al 2 asielvuilnisbakkatten rond lopen, die zijn misschien wat minder mooi, maar niet minder lief
Het gaat super goed, ze worden al lekker groot. Zal ze zo even wegen Even wat eerder dan normaal, ik moet zo weg.
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-13 19:37
Een uurtje eerder dan gisteravond.
Gioia: 101-110 (+9) Fiero: 102-109 (+7) Érzés: 104-113 (+9) Felico: 97-106 (+9) Valente: 84-88 (+4) Maar vanmorgen woog ze 89, dus toch nog even een nutridropje gegeven.
De kleintjes beginnen al heel wat kleur te krijgen. Ik geef Valente af en toe een nutridropje, gewoon voor wat extra energie en eetlust. Ze doet 't opzich prima hoor, maar groeit niet zo hard. Net als Iepie het vorige nest.
Ik zal vanmiddag, als ik nog leef na de kaakchirurg, wat nestfoto's maken
Ze wegen nu: Gioia: 126 gram Fiero: 122 gram Érzés: 130 gram Felico: 126 gram Valente: 95 gram
Daenerys
Geplaatst: 25-03-13 15:10
Ze groeien goed zeg, ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's!
Veel succes bij de kaakchirurg
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 17:09
Dankjewel Een heerlijk dikke wang nu Zal zo even foto's uploaden