Bokkers met een tekkel/dashond.....???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 13:37

Afbeelding

Kerstteckel ;)

bir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-14 20:08

Wat leuk al die teckels hier. En die circusreckel.... gaaf!!!!! :D

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:42

Ik kwam dit topic toevallig weer tegen met de trefwoorden Teckel en behendigheid. Ik ga namelijk met mijn oudste Teckel vanaf januari beginnen met behendig bewegen en de bedoeling is om door te gaan naar behendigheid.
Ik was dit topic eigenlijk helemaal vergeten.
Hoe is het met jullie Teckels?
Wij hebben er sinds dit voorjaar een terrorist bij :))
Langhaar Black & Tan Kaninchen reu'tje. Heerlijke energieke en enthousiaste vent! Hij is nu 7,5 maanden.
Afbeelding
Afbeelding

Lipstick

Re: Bokkers met een tekkel/dashond.....???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:49

Leuk topic! Dit ga ik volgen :)
Wat onwijs leuk om dat met je Teckel te gaan doen!
Ik vind Teckels ook erg leuk! Ik hoop ooit (of heel snel) een ruwharige Teckel te mogen hebben.
Ik ben al veel aan het rond kijken, eigenlijk al best een hele poos. Maar mijn andere hondje is bijna 2 mnd terug overleden en daar heb ik nog best veel verdriet van. Dus het voelt nog dubbel om te kijken naar een ander hondje. Terwijl ik het vreselijk mis. Zou graag weer willen knuffelen, wandelen, spelen, verwennen etc. etc.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:03

Wat een leukerds komen hier voorbij.Telt een halve teckel ook? :D

Afbeelding

Afbeelding

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:45

@Lipstick Ik ken helaas je verdriet. Toen onze Fleur ingeslapen moest worden, moesten wij er eerst ook niet aan denken om een andere hond te hebben. Maar na 2 dagen werden wij gek van de stilte en het gemis van een hond in huis waardoor we toch al wat op internet rondsnuffelden. Een week na het overlijden van Fleur was Lieve er al. Ontzettend snel en voelde enerzijds als verraad tegenover Fleur maar het was zo fijn om weer nieuw leven in huis te hebben. Achteraf hebben we er absoluut geen spijt van. Fleur zal altijd een plekje in ons hart hebben en Lieve is weer een totaal andere hond.
Als je op zoek bent naar fokkers weet ik er nog wel een paar voor je!
@Merel Natuurlijk telt een halve Teckel ook, haha. Wat is hij voor de andere helft?

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:51

Moeder is een ruwharige teckel en de vader is een dwerg schnauzer. Echt een heerlijke hond, zo ontzettend lief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:18

Wat leuk om dit topic weer tegen te komen!
onze teckel is helaas vorige week overleden, ze was haar neus achterna gegaan, waarschijnlijk achter een vos aan en toen is ze geraakt door een auto toen ze de weg op rende ;( (op de vorige pagina staat ze)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:23

Jeetje, wat erg zeg! Onze grootste angst hier, we wonen aan een doorgaande weg.
Gecondoleerd! Y;( Het was een prachtig hondje!

@Merel Oja dat zie je er wel in. Leuk :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:39

Lijkt me leuk om hier mee te praten. Wij hebben twee opvang Teckelmeisjes, allebei vier nestjes gehad en toen moesten ze de deur uit. Een van de twee was meervoudig kampioen, maar vind het zelf allebei knappe dames.

Links is een ruwharige dwerg, en rechts is een ruwharige kaninchen :)
Afbeelding

En ze zijn heel lief samen <3
Afbeelding
Afbeelding

Sorry voor de grote foto's...

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:40

MadelonSunny schreef:
@Lipstick Ik ken helaas je verdriet. Toen onze Fleur ingeslapen moest worden, moesten wij er eerst ook niet aan denken om een andere hond te hebben. Maar na 2 dagen werden wij gek van de stilte en het gemis van een hond in huis waardoor we toch al wat op internet rondsnuffelden. Een week na het overlijden van Fleur was Lieve er al. Ontzettend snel en voelde enerzijds als verraad tegenover Fleur maar het was zo fijn om weer nieuw leven in huis te hebben. Achteraf hebben we er absoluut geen spijt van. Fleur zal altijd een plekje in ons hart hebben en Lieve is weer een totaal andere hond.
Als je op zoek bent naar fokkers weet ik er nog wel een paar voor je!
@Merel Natuurlijk telt een halve Teckel ook, haha. Wat is hij voor de andere helft?

Ik pb je even!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:52

He! Wat leuk dat dit topic weer actief is :)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:55

Grease schreef:
Wat leuk om dit topic weer tegen te komen!
onze teckel is helaas vorige week overleden, ze was haar neus achterna gegaan, waarschijnlijk achter een vos aan en toen is ze geraakt door een auto toen ze de weg op rende ;( (op de vorige pagina staat ze)

Wat een leuke teckel was dat om te zien. Wat zielig zeg.. en ook nog een jonge hond. Sterkte!