Bob is tijdelijk bij mij maar oh men wat een drolletje , mest ik zijn hok uit gaat hij doodleuk op de schep plassen
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Went vanzelf denk ik.

WinSel schreef:Is het blinde konijn getest op E.Cuniculi ?

Geryon schreef:Dess schreef:Haha niks hoor :p maar het valt me gewoon op dat Geryon op iedereens bericht wel iets negatiefs heeft te zeggen..
Ik geef tips. Je moet gewoon open staan voor kritiek als je beesten houdt. Niet zo lopen zeiken. Op jou is dat misschien wel enkel negatief. Wat kan ik positief zeggen over een binnenkooi zonder ren en een alleen konijntje?
Al snap ik niet wat er negatief aan is als ik iemand gewoon een tip geef, dat haar misschien wel makkelijker maakt. Het is namelijk algemeen bekend dat twee rammen minder goed samen gaan.
Marleenloveu: Ik denk ook niet dat de opvang jouw ram gaat koppelen aan een ram van hun.
Maar het kan natuurlijk goed gaan, uitzonderingen zijn er genoegMaar als het voedster erbij een grotere slagingskans heeft, zou ik niet weten waarom dan voor een ram gaan. Wel goed dat je gaat koppelen in een opvang. Die moeite zouden meer mensen moeten nemen