Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Wat dat betreft past ze goed bij ons andere hondje, ze zijn allebei een beetje lomp en stoten zich regelmatig ergens aan. amigamia schreef:en zo als je kan zien op de foto's bijt en likt zij ook aan haar voorpoten , soms tot bloedens toe .In de winter is dit echt zielig vooral als er net gestrooid is want dat doet harstikke zeer op haar pootjes ,dan smeer ik altijd vaseline op pootjes en doe haar sokjes aan zodat ze er geen last van heeft.

NWDynamite schreef:amigamia schreef:en zo als je kan zien op de foto's bijt en likt zij ook aan haar voorpoten , soms tot bloedens toe .In de winter is dit echt zielig vooral als er net gestrooid is want dat doet harstikke zeer op haar pootjes ,dan smeer ik altijd vaseline op pootjes en doe haar sokjes aan zodat ze er geen last van heeft.
Wat voor/Welk voer krijgt ze?
S_en_Z schreef:Staffs gevaarlijk... JA.. ONTZETTEND!!!!!
Dinner time
[ Afbeelding ]
Nee, paard was niet interessant.. mams had een lik over dr gezicht gekregen
[ Afbeelding ]
In het bos is ze ook woest en gevaarlijk (de zwart witte is een kruising bordercollie x lab)
[ Afbeelding ]
Vooral bij vreemde honden is het een hellehondLet vooral op hoeveel interesse ze heeft om de baby van de tegemoet komend mensen te vermoorden..
[ Afbeelding ]
(Lekker speleeeeen!!! En het grappige is.. (nouja, grappig) de zwart witte kruising moet ik echt aanlijnen en een paar keer flink corrigeren want die zit grommend naast me met haar lip omhoog en haar rugharen recht overeind.. terwijl staffie door het bos banjert met chihuahua's en weet ik veel wat allemaal nog meer en altijd op haar rug gaat liggen als ze een nieuwe hond tegen komt)
Ook ik ben een echte tokkie
[ Afbeelding ]

amigamia schreef:en zo als je kan zien op de foto's bijt en likt zij ook aan haar voorpoten , soms tot bloedens toe .In de winter is dit echt zielig vooral als er net gestrooid is want dat doet harstikke zeer op haar pootjes ,dan smeer ik altijd vaseline op pootjes en doe haar sokjes aan zodat ze er geen last van heeft.
geniaal!!!
. Abseilen,in de helicopter, die hond heeft al meer meegemaakt in zijn leven dan k zelf
paracutspringen met hond staat ook nog op het programma haha! 
Seven schreef:Onze staff heeft ook dat soort dingen gedaan we noemen haar altijd evil knievel dier is echt een daredevil. In Oostenrijk 2010 hebben we ons kapot gelachen om dr, ze sprong zo een gletsjer in waar mn vriend en broer op dat moment door de sneeuw ploeterde en ze verdween volledig in de sneeuw zo grappig. Dat heeft ze in totaal 8 x achter elkaar gedaan met dr jasje aan
Ook gingen we met een skielift omhoog nou je moet mevr echt tegen houden want die gaat zo nog 3 x
dan smelt ik helemaal.
misschien word het maar is tijd voor een heuse stafford meeting/wandeling
zo blij altijd! Vind alles en iedereen helemaal geweldig hihiSammy_xxs schreef:Ja de mijne is meestal over enthousiastzo blij altijd! Vind alles en iedereen helemaal geweldig hihi
Enjaa en stafford meeting zouden we zeker moeten doen, erg leuk kunnen ze lekker ravotten met elkaar!
Heb 1 x met een aangelijnde stafford wandeling mee gelopen dat was vreselijk voor mij als trainer en liefhebber al die in de lijn hangende hond die op elkaar wouden klappen zodra ze te dichtbij kwamen bah nee niets voor mij.