Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Sorry dat er zoveel tijd tussen zit, maar het is lastig om een leuk verhaal te schrijven als je weinig te vertellen hebt.
.
. Veel dieren zijn gekomen en gegaan, geadopteerd, overleden, in beslag genomen, gedumpt of gewoon netjes bij ons afgestaan.
. Ik heb geen foto's, ik zal kijken of ik deze volgend weekend kan maken.

.
) te gaan spelen op ons grote renveld achter het asiel:
. Ja, hij heeft mijn hart wel gestolen, grote goedzak. Doggie Dog is op ongeveer 1,5 tot 2 jaar geschat.
. 

.

. Over het algemeen zijn konijnen geen knuffeldieren, maar Merlin is het daar voorlopig nog niet mee eens en zit het liefst bij je op de arm of in je hals
.
. 
. Vreselijk, heb het filmpje niet gekeken, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken. En dan al vijf jaar zo bij "jullie" in de buurt. Ik duim voor iedereen dat deze gek(ken) gepakt wordt ( worden).
ongelovelijk
maar wat erg voor die hond en je collega's
.
.
.
. Maar eerst het kleine grut, wij hebben op het moment erg veel konijnen, we krijgen ze zelfs binnen met stamboom, gek genoeg. En het zijn allemaal Leeuwenkopjes (kortharig met lange haren rond het hoofd) of Angora's. En allemaal even cool, lief en schattig. Gisteren was het een goede dag voor de konijnen en de cavia's, twee konijnen hebben een liefdevol huisje gevonden (nadat ze gekoppeld werden) en borstelhaar rood/zwart mama cavia heeft haar man gevonden (wel gecastreerd uiteraard
).
. Eten, wel te verstaan.

.

.
.
.
.
.
. Leuk dat je stage gaat lopen, let goed op wat er gezegd wordt en doe je best, dan komt het vast goed
.