Wij gaan zondag naar het 3 jarig teefje kijken waar ik het laatst over had. Ben benieuwd! Gister kreeg ik spontaan nog wat foto's en twee filmpjes aan het strand toegezonden. Kan ik helemaal niet meer wachten haha.
Nou, wij zijn afgelopen weekend bij het 3 jarige cattle teefje gaan kijken waar ik eerder over schreef. Hele leuke, lieve en werkwillige hond. Het klikte erg goed en ze komt dan ook bij ons wonen binnenkort! Ze komt eerst 2-4 weken logeren om te kijken of alles goed gaat, anders kan ze gewoon terug naar haar huidige baasje, maar we gaan er natuurlijk vanuit dat ze gewoon bij ons komt wonen
Bo_San
Geplaatst: 04-12-13 15:22
Melanie wat super gaaf Ik kom haar snel een keer bewonderen als dat mag (of nog leuker, neem haar een keer mee naar stal, kan ze met Duke spelen )
Thanks San, ga haar vanmiddag ophalen!! Tuurlijk mag je komen kijken, of we spreken inderdaad bij stal af, ook leuk! Hoe gaat het met Duke zijn pootje?
Hier meld zich nog een cattle dog eigenares. Dit is ons 2.5 jarig (gesteriliseerd) teefje Indy, een eeuwige pup en mijn allerbeste vriendin. Ze is helemaal gek van haar Frisbee. Behendigheid gaan we binnenkort er weer bijnemen.
Wij willen er graag een 2de bij en staan daarvoor open voor een herplaatser/puber/pup. Dus moest iemand iets weten? Wij zouden ons geen ander ras meer kunnen voorstellen
Ooh als ik die puppy foto's zie Knappe pup Lisantjuhh!
Wooh wat een mooie hond. Wij zijn ook nog steeds blij met dodge. We hebben onze eerste puppy cursus gehad en dat deed ze super braaf. Nog steeds helemaal verliefd op de cattle dog
amen
Geplaatst: 18-12-13 14:46
Ben je ook in sneek op puppycursus? Veemarkthallen? Lisantjuh?
Nee wij zitten in leeuwarden bij de puppy cursus. Deze geven zaterdags ook les en dan kunnen wij alleen maar
lisantjuhh
Geplaatst: 20-12-13 09:45
Gister zijn we met dodge naar de dierenarts geweest voor de 2de enting. Daar kregen we de schrik van ons leven het bleek dat ze helemaal niet geënt te zijn en niet geregristreerd stond. Misschien stom van ons om er niet over te vragen en eerder naar de dierenarts zijn gegaan, maar wij dachten dat ze goed geënt zou zijn. Gelukkig is ze helemaal gezond en heeft ze niks opgelopen.