Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Famke160301 schreef:Hhilde, miss moet je de lap tekst van NoaSky even heel aandachtig doorlezen?
Hhilde schreef:Famke160301 schreef:Hhilde, miss moet je de lap tekst van NoaSky even heel aandachtig doorlezen?
Gedaan, alleen dat ze verkondigt dat er een kaakslot bestaat terwijl dat allang achterhaalt is doet mij twijfelen aan het waarnemingsvermogen waarover beschikt werd tijdens het incident met de Rottweiler.
Lynn_x schreef:Ik ben van mening dat niet altijd een waarschuwing word afgegeven. En ookal heeft deze hond dat in een fractie van een seconde gedaan, had deze pup (uit het verhaal) niks fout gedaan, en hij hij haar zeker niet mogen doden!! Een grom of een snauw. Oke maar hallo jongens, het is DODEN!!
Appels met peren mensen! 
Hhilde schreef:Sancha schreef:oh, want grommen is de enige waarschuwing die ze geven?!?!
RIGHT
Idd
Hhilde schreef:Sancha schreef:Muilkorven die zooi!
Sophie hier (Lab) vermoord kippen. Zal ze straks m'n baby ook aanvallen ?Appels met peren mensen!
Een moordenaar!! Ongelooflijk dat die dikke roze spuit er nog niet in zit!
NoaSky schreef:Get a life hHilde. Ik mag dan wel pas 25 zijn, maar mijn ervaring rijkt verder dan de meeste hier. Maar affijn, heb de ts al voorgesteld om het morgen tijdens werk even op tafel te gooien, eens kijken wat mijn bazin hiervan zegt.
En dat incident met de Rottweiler, we hebben het sectierapport nog liggen als je dat wilt weten hoor. Over sommige dingen zullen altijd meningsverschillen bestaan en dan heb ik het niet alleen over kaakslot maar ook over castratie, manier van trainen en noem er nog maar wat. Verschillende onderzoeken, verschillende uitkomsten. Aan jou om door ervaring en schade en schande wijs te worden.
Iedereen zijn eigen visie, maar laat mensen wel in hun waarde want dit duidt op behoorlijk kinderachtiggedrag.
mltex schreef:Hhilde schreef:Een moordenaar!! Ongelooflijk dat die dikke roze spuit er nog niet in zit!
Wat is dit nou een sarcastische flutopmerking, echt leuk om te lezen als je pup doodgebeten is (of andermans pup).
En ja wat mij betreft mag er een roze spuit in, doden is gedood worden.
Wilawander schreef:Een hond waarschuwt altijd al is het maar een blik. Helaas herkennen veel mensen dit niet. Maar ook de pup kan een signaal hebben afgegeven wat niet herkend is.
Hond zit eerst in de bench, ziet de pup, hond is opeens uit de bench. Huppakee.

Citaat:Ik heb haar nog gezegd dat ik de hond van schoonfamilie ergens niet vertrouwde (onderbuikgevoel) en dat ze die dag wel goed moest oppassen met haar pupje.

trisca schreef:Sancha schreef:Er is altijd iets. Orenspel, spieren spannen.
Je kan je dier lezen of niet
ik denk dat onbewust dat soort kleine dingen maakte dat ik deze hond al niet vertrouwde. De eigenaren vonden het onzin, want hij doet nooit wat maar ik luister voortaan nog beter naar mijn gevoel..