Ik woon aardig in de buurt van Arnhem, Nijmegen is ook nog wel te doen, en van mij mag ook best een lieve rus naar een bokker Heb toch teveel en als het naar een bokker is... die van mij zijn van een goede stamboom en tam, dat kan je van de meeste dierenwinkels niet zeggen. Het is hier natuurlijk geen marktplaats dus moet dan wel via pb. Ik zal eens wat foto's showen van mijn hammies Hier een foto van het meisje die evt weg mag, ze is nog ietsje gegroeid sinds die foto maar niet veel. ze is blauw wildkleur en heet Bluebell:
Van mijn pearltje heb ik nog geen foto's op de pc, die heb ik nog niet zo lang. Heb nog wel een foto van mijn andere blauw wildkleur Timmy, hier zat hij op schoot: Hij is aardig groot voor een rus
Wat betreft die buitenlandse hamster, ik zat ook aan een chineesje te denken. Maar dat wijkt wel ver af van Ijslands cambelli zou ook kunnen al zijn die maar iets groter dan een rus over het algemeen. Robbie lijkt me te klein. Gezien de kleur die je zegt zit ik bijna richting een gerbil te denken, misschien een vetstaart gerbil? die worden nog wel eens voor hamster aangezien.
Voor de mensen die nog een rusje willen, ik heb ook nog een jong wildkleur rusje die naar een huisje zoekt. Ze komt uit Veldhoven Ze is bijna tam, ze schreeuwde erg aan het begin en rende weg maar nu kun je haar met wat geduld oppakken uit haar kooitje.
Wat bestaan er toch mooie kleuren Ooit als mijn dames er niet meer zijn wil ik of Merle of Pearl of Blauw wildkleur
Kheb net 3 leuke huisjes besteld voor mijn dames voor hun nieuwe kooi
PanamaD
Geplaatst: 01-08-11 16:45
Ik had een paar jaar geleden een hamster die heette Muis een meisje, ze werd ander half jaar. Toen kocht ik nog een hamster Secret heette hij, heel bang, wat bleek dat hij niet 100% was want hij kreeg opeens een kaal neusje was altijd al bang en gilde die ging na 4 maanden al dood. Nu heb ik Mick. Een bijtende leuke hamster van 2 en half jaar!
Mijn hamster bewoog gister opeens niet meer. Maar na wat zonnebloempitjes kwam er weer leven in. Ze eet nog steeds niet goed. Hope farms super ook niet. Volgend voer kan uitgekozen worden dus. *zucht
Mannetje, blauw wildkleur, 13 maanden oud, en een vrouwtje, wildkleur, 6/7 maandjes oud. Vrouwtje bijt niet, mannetje wel.. Zitten wel bij elkaar, al 2 maanden, maar hebben nog geen nest gehad, vrouwtje is ook niet (hoog)zwanger op het moment.