MightyMike schreef:Nikki_ ik vind juist dat je het helemaal verkeerd om ziet. Wij verdedigen ons echt niet, maar voornamelijk jouw mening en die van Kimmie zijn zo halsstarrig op wat jullie zelf vinden en ik zie maar weinig argumenten waarom je een bench niets vind, dat de mensen met benches bijna worden benaderd alsof we mishandelen. Roedeldier, te kleine bench etc is erg kort door de bocht. De meeste reacties van mensen met bench staan aardig open voor jullie mening, prima dat jullie het zonder bench willen doen. Maar andersom is er weinig begrip en vind ik er heftige uitspraken tussen zitten. Om van jou aan te moeten nemen dat Kimmie er vast meer van weet dan wij allemaal, het kan, ik ken haar persoonlijk niet, maar doe de rest niet zo af. Er zitten hier volgens mij veel meer mensen bij met veel hondenervaring. Discussie is er weinig, hameren op hoe zielig het is zeker wel. Mijn laatste reactie dan ook in dit topic. Ieder op zijn eigen manier, maar een bench op de juiste manier gebruiken, mag best meer begrip. banketstaaf niet aan een stuk door over het deurtje dat je dicht doet, en dan blij zijn met een kennel of een bijkeuken waar het deurtje ook dicht gaat. Een volwassen hond in een kennel of een kleine pup in een enorme bench.. Iets meer begrip mag best hoor, wij hebben het allemaal zeker niet slecht voor met onze honden en er zit meer opvoedkundig achter dan jullie mening. Dat jullie het denken, helemaal prima, maar beetje meer respect voor andere hondenliefhebbers mis ik zo in de antwoorden. Krijg bijna het gevoel dat we naar de dierenbescherming zouden moeten met onze benches... Van meningen worden hier feiten gemaakt, erg flauwe discussie zo.
Sorry, maar moest eigenlijk behoorlijk grinnekken om je reactie 
De 'tegenstanders' (wat ook niet per definitie zo is, maar goed, zo worden wij genoemd), reageren overdreven, stellen zich aan en moeten niet zo zeuren.
En dan loop jij te miepen dat we vinden dat jij je hond mishandeld
Waar in hemelsnaam heb je dat zien staan? Quote het alsjeblieft, want ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Het is typisch trouwens dat jij een van de weinige vind dat dit een flauw discussie is, terwijl de rest roept dat het zo fijn discussiëren is
.
Maar goed, houd jij je hond in de bench, doe waar jij je goed bij voelt. De andere bokkers geven alleen argumenten waarom wij NIET voor een bench zijn. Arugementen die wel degelijk op feiten gebaseerd zijn. De hond van Kimmie had niet voor niks kromme poten 
Mijn hond had vroeger alleen een bench ter beschikking om warm en droog te liggen... Hebben dat ding even in huis gehad, maar zodra ze de bench zag, piste ze het hele huis onder. Ja, die hond vond het zooo leuk om in de bench te gaan.
Terwijl ze thuis er geen moeite mee had
Nee, die hond had niks anders.
Hondje slaapt nu op de bank EN in bed... Ik doe 't helemaal fout, maar mijn hondje is er gelukkig bij.