Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Ja we hadden nou toch al vrijgenomen donderdag.. dus kunnen we die net zo goed nuttig besteden en hebben we iig het gevoel dat we iets bijdragen..
Moet alleen nog even kijken hoe het dan met mijn auto gesteld is.. die staat sinds gisteravond langs de weg met een band plat tot op de velg
Myfairytale schreef:Hoop dat ze vandaag ook weer gespot wordt!! Nu zal ik héél bokt over me heen krijgen; maar wat ik niet zo goed begrijp is dat alles van eigenaar zeer geheim wordt gehouden.Zoals een quote die eerst wél door deze persoon geplaatst is, maar vervolgens weer weggehaald/aangepast wordt etc. Ik begrijp natuurlijk dat deze persoon kapot is van dit gebeuren, maar dit viel me wel op, terwijl er zóveel mensen mee (willen) zoeken.
F_Orumster schreef:Wat maakt het uit MFT? Het gaat om de hond.
Eigenaar geen bokker en wel wat anders aan het hoofd... Vanalles aan het regelen.
Door de media en soaps en reallife dingen zijn wij ondertussen gewend en verslaafd? geraakt aan het zien van de ellende.
Men wil zien en horen hoe diegene zich voelt.
Dat kost veel tijd en energie die de eigenaar liever ergens anders al aan besteed en al kwijt is.
Ik snap het dus volledig. Waarom moeten wij al die behind the screens-zaken weten, het gaat erom dat de hond zoek is en meer kunnen ze toch ook niet vertellen want dan hadden ze m zelf wel gevangen.