Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:48

Wat een goede informatie Chiqa/Yvette. Erg duidelijk.
Ik hoop van ganser harte dat jullie haar vinden.

EngeltjeS

Re: Goot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:51

Succes met zoeken... Duurt wel lang naar mijn idee, tot ze gevonden is...

Sterkte!

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:52

OPGELET

Ik heb net bericht gehad dat Beans maandagavond gezien is in een weiland in Langeveen t.h.v. Witteweg. Mensen uit die buurt hou je ogen open!!!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:58

*\o/* dat geeft weer hoop!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 12:01

Dat meen je niet, wooh wat goed mijn dag is weer goed.

Jaime_

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:03

Oh super!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:05

oh dat is al wat beter nieuws!! jammer dat ik niet in de buurt woon! anders had ik zeker mijn ogen opgehouden

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:09

Nou, super fijn dat ze gezien is! Alleen is Langeveen zo acheraf niet makkelijk zoeken...Maar dat was het tussen Getelo en Itterbeck ook niet.

Ben blij dat ze niet richting de Itterquelle/Weißer Berg is gegaan, dat was pas echt zoeken naar een naald in een hooiberg geweest.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:16

Pfff dit duurt en duurt..

Hoop toch echt dat Beans snel gevonden word!

Succes!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 12:17

Als je daar woont, kan je daar ook gaan flyeren.Ik woon echt ver uit de buurt helaas.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:18

group1850 schreef:
OPGELET

Ik heb net bericht gehad dat Beans maandagavond gezien is in een weiland in Langeveen t.h.v. Witteweg. Mensen uit die buurt hou je ogen open!!!

Ik quote mezelf om dit onder de aandacht te houden

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:19

Ik denk dat ik en die vriendin donderdag dan maar gaan flyeren (mits mijn auto het weer doet) in de plaats het dichtst bij waar die het laatst gezien is.. en dan niet flyers ophangen, maar ook gewoon echt uitdelen..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 12:20

Dat is een heel goed paln :j :j :j

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:21

Ja we hadden nou toch al vrijgenomen donderdag.. dus kunnen we die net zo goed nuttig besteden en hebben we iig het gevoel dat we iets bijdragen..
Moet alleen nog even kijken hoe het dan met mijn auto gesteld is.. die staat sinds gisteravond langs de weg met een band plat tot op de velg

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:22

stille meelezer hier!

Ik duim en duim en duim dat beans gevonden wordt!!

Dit lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.
Ben 1 keer mijn hond kwijt geraakt in het bos, in onbekend gebied. Gelukkig gevonden, maar heb doodsangsten uitgestaan.

Een hond kwijt raken is de grootste angst van iedere hondebezitter.....

helaas woon ik te ver en kan ik nix doen, dus duim ik verder in de hoop dat dat helpt!

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:29

Jaime_ schreef:
Ja we hadden nou toch al vrijgenomen donderdag.. dus kunnen we die net zo goed nuttig besteden en hebben we iig het gevoel dat we iets bijdragen..
Moet alleen nog even kijken hoe het dan met mijn auto gesteld is.. die staat sinds gisteravond langs de weg met een band plat tot op de velg

Lees mijn pb even dan help ik je vandaag met de auto.

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:32

Ook ik duim dan maar mee!
Snap het heel goed, en is ook wel verstandiger! Vind het alleen wel een vervelend gevoel dat ik niet meer kan helpen.
Voel het verdriet wat de eigenaresse moet voelen als ik naar mn eigen hond kijk..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:58

Hoop dat ze vandaag ook weer gespot wordt!! Nu zal ik héél bokt over me heen krijgen; maar wat ik niet zo goed begrijp is dat alles van eigenaar zeer geheim wordt gehouden. :o Zoals een quote die eerst wél door deze persoon geplaatst is, maar vervolgens weer weggehaald/aangepast wordt etc. Ik begrijp natuurlijk dat deze persoon kapot is van dit gebeuren, maar dit viel me wel op, terwijl er zóveel mensen mee (willen) zoeken. :o

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 12:59

De eigenaar is op echt op,ze kent de hond het beste.Beans is echt een geval apart, ze is gewoon bang dat er te veel mensen op dezelfde plaats tegelijk zijn. dat zou haar af kunnen schrikken.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 12:59

Echt geheim houden zo moet je het niet zien hoor.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:01

Myfairytale schreef:
Hoop dat ze vandaag ook weer gespot wordt!! Nu zal ik héél bokt over me heen krijgen; maar wat ik niet zo goed begrijp is dat alles van eigenaar zeer geheim wordt gehouden. :o Zoals een quote die eerst wél door deze persoon geplaatst is, maar vervolgens weer weggehaald/aangepast wordt etc. Ik begrijp natuurlijk dat deze persoon kapot is van dit gebeuren, maar dit viel me wel op, terwijl er zóveel mensen mee (willen) zoeken. :o

Die quote die weggehaald is was het plan van aanpak, meer niet. Ik had die geplaatst op verzoek, maar Niek wilde later toch dat ie weggehaald werd. IK ga dan niet vragen waarom, vind dat niet zo belangrijk op dat moment als ik met andere dingen bezig ben die ik wel belangrijk vind. Niks aan de hand dus.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:02

Wat maakt het uit MFT? Het gaat om de hond.
Eigenaar geen bokker en wel wat anders aan het hoofd... Vanalles aan het regelen.

Door de media en soaps en reallife dingen zijn wij ondertussen gewend en verslaafd? geraakt aan het zien van de ellende.
Men wil zien en horen hoe diegene zich voelt.

Dat kost veel tijd en energie die de eigenaar liever ergens anders al aan besteed en al kwijt is.
Ik snap het dus volledig. Waarom moeten wij al die behind the screens-zaken weten, het gaat erom dat de hond zoek is en meer kunnen ze toch ook niet vertellen want dan hadden ze m zelf wel gevangen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 13:03

Laten we ons dan allemaal A.U.B bezig houden met zaken zolas, waar is ze, wie flyert enz.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:19

F_Orumster schreef:
Wat maakt het uit MFT? Het gaat om de hond.
Eigenaar geen bokker en wel wat anders aan het hoofd... Vanalles aan het regelen.

Door de media en soaps en reallife dingen zijn wij ondertussen gewend en verslaafd? geraakt aan het zien van de ellende.
Men wil zien en horen hoe diegene zich voelt.

Dat kost veel tijd en energie die de eigenaar liever ergens anders al aan besteed en al kwijt is.
Ik snap het dus volledig. Waarom moeten wij al die behind the screens-zaken weten, het gaat erom dat de hond zoek is en meer kunnen ze toch ook niet vertellen want dan hadden ze m zelf wel gevangen.

Rustig, ik vroeg het me af. Bovendien was ik ook druk bezig met de zoekactie, we zouden met 2 man komen en 4 honden. Beiden vrij gevraagd van werk, dus gaat mij zeker niet om alles te willen weten.

En dat ik wil weten hoe diegene zich voelt? :n. Wat een rotgedachte van je!! :(
Vind ik echt walgelijk gezegd! We hebben niet voor niets vrij gevraagd om te helpen!
En bovendien heb ik ook via pb contact gehad met organisatie, dus die weten dat dat absoluut niet zo bedoeld was!

Edit: Woon helaas te ver om daar te flyeren, heeft hier geen zin.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:22

Heeft iemand een foto van Beans? Ik weet dat hij op de site van twekkelerveld stond, maar die site ligt eruit en kan ik niet bezoeken..