Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Nee die persoonlijke aanval is echt weg. Over goed lezen gesproken
Specials schreef:GJ9: Over dat paarden voorbeelt, Daar ben ik het dus niet mee eens, Als ik bijvoorbeeld foto's post van mijn paard alleen in een wei krijg je een hele discussie dat het beter is om er een maatje bij te zette, Prima hoor maar daar vroeg ik niet om en dan blijven er altijd 40 mensen over door zeuren terwijl niemand dat paard in real life kent, Misschien heb mijn paard het niet op andere paarden ,Misschien kan ze niet met andere paarden omdat ze bv trapt op alles en iedereen..
Het gaat dus niet altijd op in het boekje "zoals het algemeen geaccepteerd is" .
Specials schreef:GJ9: Over dat paarden voorbeelt, Daar ben ik het dus niet mee eens, Als ik bijvoorbeeld foto's post van mijn paard alleen in een wei krijg je een hele discussie dat het beter is om er een maatje bij te zette, Prima hoor maar daar vroeg ik niet om en dan blijven er altijd 40 mensen over door zeuren terwijl niemand dat paard in real life kent, Misschien heb mijn paard het niet op andere paarden ,Misschien kan ze niet met andere paarden omdat ze bv trapt op alles en iedereen..
Het gaat dus niet altijd op in het boekje "zoals het algemeen geaccepteerd is" .
GJ9 schreef:Zijn er hier mensen die wel eens zo reageren? Ik ben benieuwd wat jullie motivatie dan is.
Nikki ik ben het ook met jou eens ja.
Ayasha schreef:GJ9 schreef:Zijn er hier mensen die wel eens zo reageren? Ik ben benieuwd wat jullie motivatie dan is.
Nikki ik ben het ook met jou eens ja.
Wanneer ik denk dat het nutteloos is dan zal ik inderdaad gewoon niet reageren. (hoewel dat maar zelden voor komt). Ik kom op het forum om me te amuzeren niet om ondervraagd te worden.
Kan me ook voorstellen dat er dingen zijn waarvan mensen zo iets hebbben "joh stik er lekker in".Zeker als ze blijven drammen terwijl het over iets gaat wat er niet echt toe doet.
Yamcha schreef:Ben ik het mee eens, heb ook weleens gezegd: als jij geen moeite doet om goed te luisteren, doe ik geen moeite meer om het je uit te leggen. Op een gegeven moment is het klaar hoor.
En idd, een goeie OP is heel belangrijk, plus dat je als TS een topic redelijk kunt sturen