HBVisser schreef:En dat lijk jij helemaal niet erg te vinden Ayasha. Of lijkt dat maar zo?
Je moet er toch niet aan denken dat je hond een ander dier sloopt?
Kiwiko, nogmaals, even goed lezen. Ik zorg er wel voor dat mijn katten geen overlast bezorgen want ik weet dat er zeer asociale mensjes op deze aardbol rondlopen die mijn lieverdjes iets aan willen doen alleen al als ze bij hun in de tuin zouden komen. En mijn katten mogen niet met aso's omgaan.
Ik zeg alleen dat als IK! overlast zou hebben van katten mijn energie niet ga steken in ruzie maken of een dier iets aan doen. Die energie steek ik dan liever in mijn tuin catproof maken.
Niet erg is een groot woord, maar ik word er ook niet depressief van. De katteneigenaren schijnen daar al evenmin veel problemen mee te hebben als ze konijnen, cavia's, vissen, vogels of muizen uitmoorden dus... Me echt schuldig voelen? Nee niet echt. Als mijn honden een kat slopen, dan is de kat begonnen. Mijn honden vallen niet aan uit zichzelf. Ze jagen wel maar ze zullen nooit bijten tenzij de kat op hun terretorium de baas ging spelen. Dan kan er wel een waarschuwing komen en kan me voorstellen dat die voor een katje van 8kg wat harder aan komt van een labrador. Dan voor een andere hond.