Yinnar schreef:breezy302 schreef:Dat klopt en wat maakt het nou uit hoe oud een dier kan worden daar gaat het mij helemaal niet om! Ik begon over guppies omdat dat zeer goedkope dieren zijn. Voor een shetlander zou ik ook echt geen 1000 euro uitgeven. En ik kan ook echt niet geloven dat 1 van jullie bijv: een paard kopen van 25 jaar, met ernstige artrose, een luchtzuiger, met exceem, zonder papieren etc voor een paar duizend euro als er geen emotionele waarde aanzit. Waarom moet een konijn dan wel voor zoveel geld verkocht worden?
Hebben we het hier over zeer zieke misschien wel terminale konijnen dan? Nee, gewoon gezonde konijnen. Doe alsjeblieft normaal mee met de discussie en praat niet van die onzin. Het slaat werkelijkwaar nergens op wat je zegt. Er is hier een topic over het wel of niet kopen van een slachtpaard. Misschien moet je daar even reageren.
Kind wat ben jij snel op je teentje getrapt zeg! En nogmaals spreek mensen normaal aan! Elke reactie van jou hier is om te kotsen. Ik ben geen kind waar je zo tegen kan praten, heb niet met je geknikkerd! En waarom zou iemand zo'n duur konijn kopen als andere even gezonde konijnen veel goedkoper zijn? Dat is hetzelfde als een bank bij de ikea kopen voor 800 terwijl die zelfde bank bij de leen bakker 100 is. En je snapt geloof ik het begrip voorbeelden geven ook niet he? Maar meisje TeM maar lekker boeit me toch niet.