gevaarlijk hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noudy schreef:Slimmerik zou haast denken dat jij die site gemaakt hebt, zo n hondengedragskundige als jij (teminste zeg je) hoort niet eens een vooroordeel over een ras te hebben.
Weet wel dat zo n gedragskundige als jij bij mij nooit een stap binnen de deur moet zetten, dan ben ik gevaarlijker als mijn honden.
KiWiKo schreef:sorrie.......... dom geneuzel![]()
![]()
![]()
dus jij hebt liever dat een pit je kind pakt dan een teckel???????
nah doe mij die teckel maar als ik toch moet kiezen.
en dat nietjes verhaal zijn we het ondertussen al eeuwen over eens dat dit nergens over gaat![]()
(en het was trouwens een herder/bouvier/teckel/poedel/rottweiler/st bernard/ of noem een ras die op dat moment over de tong gaat)
geerke schreef:alleen de tanden van een duitse dog zijn iets groter dan die van een tekkel....doe hun mond maar eens open dan kun je het zien....en hoe groter de hond hoe meer hij op hoogte staat van het gezicht van het kind...een tekkel is vrij klein.....
kiwiko....dat is waar...het zijn vasthoudende types....ik heb ze vroeger in het park weleens 20 minten aan een tak zien hangen,dat vond de eigenaar nodig om ze te trainen.....dat bedoel ik...door die rare gasten word ieder normaal mens met een pit de dupe....
geerke schreef:volgens mij train je dan alleen zijn kaken...waar is dat goed voor dan?
nati schreef:het gaat er hier ook gewoon om dat alle pitts hier door bepaalde mensen over 1 kam geschoren worden
KiWiKo schreef:nati schreef:het gaat er hier ook gewoon om dat alle pitts hier door bepaalde mensen over 1 kam geschoren worden
weet ik niet........... ik weet wel dat ALLE pits als ze afgaan....... gewoon goed schade aanbrengen.... dus dat is inderdaad wel een eenheidsworst
zeg niet dat ze afgaan, of makkelijk afgaan, of snel afgaan........ ik zeg alleen ALS ze afgaan......![]()
KiWiKo schreef:Humpy.......... ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat ALS jouw hond ooit afgaat, dat hij dan echt gewoon goed schade aanricht???
geerke schreef:toch heb ik er een raar gevoel bij...hij hangt toch aan zijn kaken/bek?
Maar goed...ieder zijn ding hoor...geef mij maar een showmodel met wat minder gespierde kaken....
edit....kiwiko...als hij afgaat,heeft hij iedergeval een goed gespierde bek,die met geen koevoet meer open te krijgen is....en je hond of kind zal er maar tussen zitten.
hoe goed je een hond ook onder appel hebt,het blijft en dier en er zijn altijd wel situaties te noemen dat hij even niet luistert....
ellenAST schreef:KiWiKo schreef:Humpy.......... ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat ALS jouw hond ooit afgaat, dat hij dan echt gewoon goed schade aanricht???
niet alleen deze honden...net zo goed herders bouviers rotttweilers....