website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 02:20

Afbeelding
gevaarlijk hoor Vork

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 02:28

Schrik me hier zowaar bijna dood Huilen van het lachen

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 03:13

Slimmerik zou haast denken dat jij die site gemaakt hebt, zo n hondengedragskundige als jij (teminste zeg je) hoort niet eens een vooroordeel over een ras te hebben.
Weet wel dat zo n gedragskundige als jij bij mij nooit een stap binnen de deur moet zetten, dan ben ik gevaarlijker als mijn honden.
Mijn honden zijn ook echt monsters zo erg zelfs dat de kinderen in de buurt met mooi weer komen vragen of ze met de honden buiten op het grasveld mogen spelen tjee wat zijn ze gevaarlijk zeg.
Het enigste gevaar is dat ik soms vergast word, dat er 1 van de drie enorm veel kwijlt, en dat ik mijn tv harder moet zeggen om het geluid boven gesnurk
uit te horen.
Heb trouwens wel tattoo s, kom niet van het kamp en heb een normaal gezin.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 03:58

noudy schreef:
Slimmerik zou haast denken dat jij die site gemaakt hebt, zo n hondengedragskundige als jij (teminste zeg je) hoort niet eens een vooroordeel over een ras te hebben.
Weet wel dat zo n gedragskundige als jij bij mij nooit een stap binnen de deur moet zetten, dan ben ik gevaarlijker als mijn honden.

Absoluut, ik heb zelf geen pittbull maar als gedragsdeskundige zou je niet op zo'n manier over een bepaald ras horen praten, zou je dat bij mij in huis wel doen dan heb je toch wel even wat uit te leggen.
Ik heb overigens een Duitse Dog, zal wel teveel lijken op een Pittbull dus ook gevaarlijk zijn...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:52

Tja Lachen Ik snap het allemaal wel Lachen Ik heb weinig problemen met pitachtigen........ en ik geloof zomaar dat het hele lieven honden zijn, de honden van dit type die ik in mijn kennissenkring heb zij ook echt hele fijne beesten, makkelijk in de omgang, lief voor alles en iedereen......... nul problemen.

De pest is alleen, dat ALS het afgaat, je gewoon schade hebt. Helaas is de schade dan ook vaak behoorlijk te noemen........

Neem mijn eigen kruising (herder x bouvier) zoet sociaal beest, altijd vrolijk.......... altijd spelen...... Toch ging hij een maand of 4 geleden af.... 600 euro schade en een hond op de operatietafel, nou is iedereen op het park bang van hem...... en lopen ze allemaal een blokje om als hij aankomt.

Kan ik roepen wat ik wil dat hij zo zoet is, en dat het altijd kan gebeuren dat er twee honden gaan vechten........ maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere Lachen

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 10:15

Ik vind wat de schade betreft.....
Iedere hond kan die maken want kijk naar een hollandse herder, die heeft meer krackt in de bek dan een rotweiler.
Ik heb eens een kind gezien die door een tekkel is aangevlogen, nou ook geen pretje! Heb mijn kind dan liever bij een pittachtige
als we het hebben over "gaan deze honden af"want het duurd jaaaaaren en je moet heel wat flikken willen zulke honden bijten.
Kijk naar het verhaal van de staff die het zoontje van de baas beet. Papa liet meteen de hond afmaken, bij de da had de hond 30 nietjes in zijn oor!!!! Das een kwestie van beter op je kind passen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:19

sorrie.......... dom geneuzel Haha! Haha! Haha!

dus jij hebt liever dat een pit je kind pakt dan een teckel???????

nah doe mij die teckel maar als ik toch moet kiezen.

en dat nietjes verhaal zijn we het ondertussen al eeuwen over eens dat dit nergens over gaat Lachen Lachen (en het was trouwens een herder/bouvier/teckel/poedel/rottweiler/st bernard/ of noem een ras die op dat moment over de tong gaat)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:23

Pff, dit is wel weer een zeer typisch topic vol foto's waarin iedereen weer wel wil bewijzen hoe lief dit soort honden is....

Ik snap niet (zoals al eerder gezegd) dat mensen die antipitjes-site zo serieus neemt en zichzelf wil verdedigen??
Ik vind het een hilarische site, lekker laten banketstaaf zou ik zeggen Haha!

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:24

Afbeelding

Dit is onze pittbull ,kan totaal niet overweg met kinderen !!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:31

je hebt toch ook z'on site tegen katten...?
ik vind het nogal bangmakerij wat ik op die tegenpitjes site lees...alsof als je je huis uit komt meteen verscheurd word door pitbulls...soort horror.
Wel denk ik dat sommige mensen beter geen pit kunnen hebben(criminelen en onderwereldfiguren),degene die ze opfokken en ophitsen....maar die kunnen beter helemaal geen hond hebben denk ik....

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 10:32

KiWiKo schreef:
sorrie.......... dom geneuzel Haha! Haha! Haha!

dus jij hebt liever dat een pit je kind pakt dan een teckel???????

nah doe mij die teckel maar als ik toch moet kiezen.

en dat nietjes verhaal zijn we het ondertussen al eeuwen over eens dat dit nergens over gaat Lachen Lachen (en het was trouwens een herder/bouvier/teckel/poedel/rottweiler/st bernard/ of noem een ras die op dat moment over de tong gaat)

Nee wat ik wilde zeggen is dat je wel heeeeeeeel wat moet flikken wil een dogachtige je bijten etc.
Zelf ben ik opgegroeid met tekkels, herders en st bernhards en moet zeggen dat het lontje van een tekkel ed toch wel korter is. KOmt ook doordat bullen een hogere pijngrens hebben dus meer accepteren.
Vind het allemaal dom gelul eigenlijk, als ik een tekkel zou hebben en die bijt mijn kind gaat hij ook voor een spuitje klaar.
Geen enkele hond mag een kind bijten, maar het lijkt dat alleen grote honden dan voor het spuitje gaan en de lieve schatjes ging het perongeluk!
Ik heb en train nu amerikaanse bullen en moet zeggen dat ik me geen fijner ras kan voorstellen!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:34

Dat weet ik ook wel, dat het geen bijters zijn.......... het probleem is alleen dat ALS het gaat bijten, je gewoonweg heel veel schade hebt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:38

alleen de tanden van een duitse dog zijn iets groter dan die van een tekkel....doe hun mond maar eens open dan kun je het zien....en hoe groter de hond hoe meer hij op hoogte staat van het gezicht van het kind...een tekkel is vrij klein.....

kiwiko....dat is waar...het zijn vasthoudende types....ik heb ze vroeger in het park weleens 20 minten aan een tak zien hangen,dat vond de eigenaar nodig om ze te trainen.....dat bedoel ik...door die rare gasten word ieder normaal mens met een pit de dupe....

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:17

geerke schreef:
alleen de tanden van een duitse dog zijn iets groter dan die van een tekkel....doe hun mond maar eens open dan kun je het zien....en hoe groter de hond hoe meer hij op hoogte staat van het gezicht van het kind...een tekkel is vrij klein.....

kiwiko....dat is waar...het zijn vasthoudende types....ik heb ze vroeger in het park weleens 20 minten aan een tak zien hangen,dat vond de eigenaar nodig om ze te trainen.....dat bedoel ik...door die rare gasten word ieder normaal mens met een pit de dupe....

Met de laaste opmerking ben ik het niet eens onze stafford worde ook getraind om springpole ( dat is het hangen aan een touw die in de boom hangt) dis is puur alleen voor het lichamelijke aspect.
Als jij een hond goed opvoed is er niks aan de hand onze honden van de club hebben op comando geleerd los te laten ( heb het nu over de springpole), kijk als ze gaan op een andere hond is het meestal goed fout daarom kijk ik ook altijd uit waar mijn hod los loopt en met welke hond ze is heel lief met andere honden maar als een anere wat doet vliegt ze er op en dan is het leed zeker niet te overzien.
Dus met andere woorden het hangen in takken of dergelijk heeft niks met bijten te maken tenzij je het natuurlijk goed doet.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:35

volgens mij train je dan alleen zijn kaken...waar is dat goed voor dan?

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:41

geerke schreef:
volgens mij train je dan alleen zijn kaken...waar is dat goed voor dan?

Door de bewegingen die ze maken aan de springpole en het springen train je bepaalde spieren in het lichaam en echt niet de kaken.
Het is niet zo dat ze heel de dag aan zon ding hangen, wij hebben een club en elke zondag is het eerst een uur lopen dan springpole en frisbeen en dan weer een uur lopen.
Daar door zijn onze honden goed getraint en gespiert waardoor we het sportieve uiterlijk van de stafford naar voren halen en niet de showmodelen zoals we dat bedoelen ( niet beledigend bedoelt voor de gene die dit soort hond hebben).
En voor menig mens is dit niet normaal als je ziet op zon dag wat voor plezier de honden hebben.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:43

Humpy.......... ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat ALS jouw hond ooit afgaat, dat hij dan echt gewoon goed schade aanricht???

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:45

toch heb ik er een raar gevoel bij...hij hangt toch aan zijn kaken/bek?
Maar goed...ieder zijn ding hoor...geef mij maar een showmodel met wat minder gespierde kaken....

edit....kiwiko...als hij afgaat,heeft hij iedergeval een goed gespierde bek,die met geen koevoet meer open te krijgen is....en je hond of kind zal er maar tussen zitten.
hoe goed je een hond ook onder appel hebt,het blijft en dier en er zijn altijd wel situaties te noemen dat hij even niet luistert....
Laatst bijgewerkt door geerke op 11-01-09 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:46

het gaat er hier ook gewoon om dat alle pitts hier door bepaalde mensen over 1 kam geschoren worden

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:47

nati schreef:
het gaat er hier ook gewoon om dat alle pitts hier door bepaalde mensen over 1 kam geschoren worden

weet ik niet........... ik weet wel dat ALLE pits als ze afgaan....... gewoon goed schade aanbrengen.... dus dat is inderdaad wel een eenheidsworst Lachen

zeg niet dat ze afgaan, of makkelijk afgaan, of snel afgaan........ ik zeg alleen ALS ze afgaan...... Lachen Lachen

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:51

KiWiKo schreef:
nati schreef:

weet ik niet........... ik weet wel dat ALLE pits als ze afgaan....... gewoon goed schade aanbrengen.... dus dat is inderdaad wel een eenheidsworst Lachen

zeg niet dat ze afgaan, of makkelijk afgaan, of snel afgaan........ ik zeg alleen ALS ze afgaan...... Lachen Lachen

ja, jouw reactie snap ik ook wel, het is ook wel zo dar als ze afgaan, dat de schade vaak groote is, maar ik het dus niet mee eens is, is dat de pit achtigen sneller bijten, dit alles heeft altijd nog te maken met hoe de opvoeding is van zo'n dier...Elke hond kan je geflipt krijgen van chiwhawha tot duitse dog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:57

Yorkies, teckels, jacks zijn veel agressiever......... bijten veel sneller....... alleen als ik door een teckel gebeten word ga ik hard lachen........... bij een pit wat minder zegmaar Lachen

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:59

KiWiKo schreef:
Humpy.......... ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat ALS jouw hond ooit afgaat, dat hij dan echt gewoon goed schade aanricht???

niet alleen deze honden...net zo goed herders bouviers rotttweilers....

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:00

geerke schreef:
toch heb ik er een raar gevoel bij...hij hangt toch aan zijn kaken/bek?
Maar goed...ieder zijn ding hoor...geef mij maar een showmodel met wat minder gespierde kaken....

edit....kiwiko...als hij afgaat,heeft hij iedergeval een goed gespierde bek,die met geen koevoet meer open te krijgen is....en je hond of kind zal er maar tussen zitten.
hoe goed je een hond ook onder appel hebt,het blijft en dier en er zijn altijd wel situaties te noemen dat hij even niet luistert....

ik kreeg de mijne anders makkelijk los hoor Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:00

ellenAST schreef:
KiWiKo schreef:

niet alleen deze honden...net zo goed herders bouviers rotttweilers....

Yep......... absoluut Lachen Lachen