liedje89 schreef:[ze zij je weet van wie de kat is maar als je komt klagen is het ineens niet meer zijn kat. En ik opperde ook de optie van een levenloos object bijvoorbeeld een bokszak, maar als je daar niet zo snel aan kan komen is een kussen ook zeer geschikt. een onschuldig dier vind ik dan weer minder geschikt.
ThePast03 ik denk dat je nog een geen moet weg halen. maar je hebt gelijk dat het niet eerlijk is dat je ervoor moet zorgen dat andermans dier jou geen overlast bezorgen. Daar ben ik het ook wel mee eens, maar je weet dat er minder sociale huisdiereigenaren zijn. Je kan niet uit principe niks doen en die kat maar over je heen laten lopen. En ik ben er ook sterk op tegen om de kat op een buitensporige maner te straffen dat hij je tuin in loopt (tuinslang prima, luchtbuks niet zo prima). De enige die verantwoordelijk is is de eigennaar van de kat. Hij is echter niet strafbaar dus je kan hem niks maken, dus dan zal je het zelf moeten oplossen dat is heel jammer maar wel waar.
hehe
je snapt het punt
sommige mensen hebben gewoon wat straffere oplossingen dan..........
keurt ook niemand goed, maar wel begrijpelijk
Ik hoop maar dat mijn honden nooit een kat doodbijten, maar de kans is wel reeel aanwezig