Oohhhh wat leuk!! Zo fluffy. Hopelijk alle 8 straks grote eendjes. Hoe groot is de vijver? Zwemt daar nog gevaar rond?
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-25 18:34
Muga schreef:
Oohhhh wat leuk!! Zo fluffy. Hopelijk alle 8 straks grote eendjes. Hoe groot is de vijver? Zwemt daar nog gevaar rond?
Nee is een kleine vijver met enkel salamanders in!
Ze is op pad gegaan in de tuin en ze hebben al flink brokjes gegeten
En nog een foto, trotse mama met haar kroost
'Helaas' is ze daarnet denk ik vertrokken met de baby's. Net zoals in het verhaal van Lys_PPA. Ze is de hele paardenwei door gelopen en dan in de wei van de buren verdwenen. Ik denk onderweg naar waar ze altijd met Flaps en Nutsy ging overnachten. Stiekem ben ik er wel een beetje emotioneel van. Misschien komen ze nog eens langs in de toekomst, of wie weet voor haar volgende nest
Percy
Geplaatst: 05-06-25 18:36
Jij bent echt een vogel magneet, zowel die uiltjes (wat een gezichtsuitdrukkingen) als de eendjes zijn echt super schattig
Koper
Geplaatst: 05-06-25 18:42
Zie d'r nou eens rugdekking geven aan haar kinderen
Wat fijn dat ze bij jullie een veilige broedplek vond. Ze weet dat jullie brokjes hebben, dus wie weet komt ze inderdaad nog eens terug. Maar ze moet ook de pulletjes laten zien hoe je leeft als wilde eend. Dat maakt haar alleen maar een goede moeder.
Ponytante
Geplaatst: 05-06-25 18:44
Ooh, stomme Trigger, wie houdt daar de helicopterview .
Het ga ze goed en hopelijk komen ze toch nog buurten .
Je hebt in elk geval van die ene dag dat die eendjes er waren genoeg foto's gemaakt.
Koper
Geplaatst: 05-06-25 18:57
Natuurlijk niet. Hier heb je nooit genoeg foto's van.
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-25 18:59
Haha ja, ik heb er wel volop van genoten
Deze week begin ik ook terug met werken na m'n bevallingsverlof, dus dat is wel mooi afgesloten dan. Ze waren trouwens nog heel schattig om de beurt aan het zwemmen in het waterbakje naast de brokjes. Spetterplezier op baby-fluf maat