Show je katten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Show je katten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:36

Hij lig ook echt geconcentreerd te kijken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:38

Ja hij heeft een half uur zo liggen kijken... <3
Zijn zus is meer van Formule 1, en die zit dan voor de tv, en er onder en naast met haar poten te voelen als ze het beeld uit rijden :')

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:14

Oeh da's wel de perfecte timing met die tongetjes <3

Cliff is helemaal van expeditie Robinson :D

Nou dit weekend was ik mee naar een show in Duitsland. Heb nog nooit zo'n slecht georganiseerde show meegemaakt. Keurmeesters die lijsten kregen die maar voor de helft voorzien waren van info, een brits langhaar poes die er opstond als maine coon kater, 20 katten tegelijk oproepen op het podium voor een prijs en dus megalang stonden te wachten, lijsten kwijt, kat op het podium geroepen, maar die riepen ze daar weer niet omdat ze de oorkonde niet hadden en dus op het podium weer niet wisten dat die ook prijs had en meer van dit soort dingen. Beide dagen om 21 uur pas klaar

wat wel leuk was, was de speedring en dat onze eetbestelling mooi bij de hal werd gebracht :D

Gelukkig volgende week naar Panningen, dat is maar een half uurtje rijden,1 dag en vast wel rond 18 uur klaar *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Dat klinkt idd organisatorisch niet zo in orde nee...

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:00

Hee Yom, dat is leuk ik ben ook in Panningen! Ik kom met 2 somalis en een abessijn, waarschijnlijk de enige zilver somali dus makkelijk te herkennen :).

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:01

Die show klinkt erg chaotisch @yom :\

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:43

BarbaravdW schreef:
Hee Yom, dat is leuk ik ben ook in Panningen! Ik kom met 2 somalis en een abessijn, waarschijnlijk de enige zilver somali dus makkelijk te herkennen :).

Ik ben er met mijn dochter en haar maine coons en britten en de fokster van die britten. Die 2 zorgen samen al voor de opkomst van 15 brits langharen :D

Ja echt, iedereen was aan het mopperen op die show. Ben je genomineerd....loopt je naar de nominaties wordt je niet naar het voordragen verder gestuurd. Ehh hallo deze kat hoort er ook nog bij, maar die staat niet op mijn formulier. Ja dat is jouw probleem, ik ga mee lopen in de nominatieronde anders lig ik er uit.
En dan zegt zo'n keurmeester ja je mag wel op tijd komen. Ja daag