Dat Fanta nog mocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Jeetje TS, wat een droomvent heb jij.
Paarden achter huis: okee, doen we
Nandoes achter huis, of ín huis: is prima
Bakjes voor eenden in de tuin: nou ja vooruit
En dan houdt hij nog van katten ook!
Solleke_Noah schreef:Koper schreef:Jeetje TS, wat een droomvent heb jij.
Paarden achter huis: okee, doen we
Nandoes achter huis, of ín huis: is prima
Bakjes voor eenden in de tuin: nou ja vooruit
En dan houdt hij nog van katten ook!
Hahaha ik zal het hem zeggen! We hebben drie katten eigenlijk.. en fretjes (helaas van ouderdom recent overleden), een varaan, aquarium, kippen.. ok hij is soms wel een beetje te beklagen misschien
musiqolog schreef:Solleke_Noah schreef:
Hahaha ik zal het hem zeggen! We hebben drie katten eigenlijk.. en fretjes (helaas van ouderdom recent overleden), een varaan, aquarium, kippen.. ok hij is soms wel een beetje te beklagen misschien
Jeetje, het lijkt wel de Ark van Noach! En net als bij Noach komen de beesten ook uit zich zelf naar jou toe gelopen.
Solleke_Noah schreef:De eendjes doen wel niet zulke boeiende dingen voor een volgtopic hooreten, slapen, rondwaggelen en repeat.
Mondy schreef:Jeetje wat geniet ik toch van dit topic. Het lief en leed maar vooral iedereen zo gelijk gestemd voor al die beestjes
musiqolog schreef:Mondy schreef:Jeetje wat geniet ik toch van dit topic. Het lief en leed maar vooral iedereen zo gelijk gestemd voor al die beestjes
Inderdaad hè. En waarom eigenlijk? Drie doodgewone eenden, die hebben we in de sloot voor mijn huis ook wel. Maar als ze dit topic komen waggelen worden ze gelijk heel bijzonder en wil ik alles van ze weten...