Sonja_vR schreef:Ja maar waarom zou je... er stond geen naam of toenaam bij tot jouw eigen reactie... ik snap heel goed dat als je met de situatie te maken hebt het niet tof is, maar niemand van ons heeft er iets mee te maken en niemand wist waar het over ging of over wie. . En nu is er opeens een openbare modderslinger partij. Doodzonde van dit topic en het andere topic
Op facebook had ook niemand er wat mee te maken.....zo grappig was dat niet.
En dan houden mensen hun mond tot op bepaalde hoogte.
PB sturen helpt niet....wat moet je dan...maar blijven slikken?
Ik was er al lang weer klaar mee maar na haar laatste actie kookt mijn bloed toch echt hoor.
Sjemig......accepteer dat je het verkloot hebt en ga ieder je eigen weg denk ik dan.
Dit was allemaal niet nodig geweest als als het aan beide kanten gewoon klaar was geweest.
Met modder gooien was stap 1 van TS zelf op facebook.........en dat was toch echt al een hele poos geleden........niemand heeft mij toen gehoord alleen TS zelf middels pb.
Cardy....dat is precies wat ik bedoel.........let it go!!!!
Zoals gezegd was ik er al lang klaar mee todat TS zelf weer zonodig moest beginnen.
Ik hoop dat het nu dan hiermee wel klaar kan zijn

Het zou jammer zijn als mensen moeten TeMmen om zoiets onbenulligs.
Ze ziet er ook heel 'vettig' uit, ze heeft dus duidelijk haar veren niet gepoetst.
Heb hem maar even uitgelegd hoe het zat en toen kwam er een "Ohhhhhh, dan is het goed" uit.
Arme Herrie.
Als we er nou Harry op zijn English van maken, kunnen we er Prins Herrie van maken.

Eindelijk! Heb al dagen voor de cam gehangen in hoop dat ik hem al zou zien rondvliegen! Ga straks weer even kijken of ik hem kan zien!
) Ik heb hem al twee keer op een stok gezet en dan blijft hij wel netjes zitten, maar hij vind die vreemde vogels (letterlijk en figuurlijk